קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שלישי - 14.6.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.2k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

גרמניה - איטליה - 1 (יחס 1.60)

גרמניה פתחה את קמפיין האומות עם שלוש תוצאות תיקו, 1:1 בשלושתם, מול נבחרות איטליה, אנגליה והונגריה. היא תארח היום את איטליה, שסיימה פעמיים בתיקו וניצחה את הונגריה וכעת היא מוליכה את הבית. הגרמנים יחסרו היום את רוייס ואת גנאברי הפצועים, כשהאיטלקים יחסרו את ברארדי ואת לצארי. שלושה מארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים, הסתיימו בתוצאות תיקו, כולל משחק רבע גמר היורו ב-2016. איטליה נבחרת כמעט חדשה, שחקנים צעירים ורעבים. הגרמנים יודעים שרק ניצחון ישאיר להם סיכוי לסיים בפסגה. ליין נמוך יחסית של 1.60 לניצחון של נבחרת גרמניה, שלדעתי אחרי ארבעה משחקים, במשחק ביתי במינשנגלדבך, תשיג ניצחון חשוב. 

בוסניה - פינלנד / 2-3 שערים במשחק (יחס 1.75)

נבחרת בוסניה פתחה את הטורניר עם שתי תוצאות תיקו בחוץ וניצחון ביתי על רומניה, כשהיא תארח היום את נבחרת פינלנד, מולה היא סיימה בתיקו, כשזו השיגה כאמור תיקו מול הבוסנים, ניצחון על מונטונגרו והפסד חוץ ברומניה. השתיים נפגשו במוק' מונדיאל 22 באותו הבית, לשני משחקים סוערים, עם 2:2 בפינלנד ו-3:1 לפינים, במגרשה של בוסניה. שנתיים קודם לכן אגב, ניצחה בוסניה בבית 4:1 את הפינים. יהיה משחק מרתק היום, כל תוצאה כאן אפשרית. אני אקח הימור על שערים ואהמר על 2-3 שערים במשחק, בליין של 1.75.

רומניה - מונטונגרו - 1 (יחס 1.75)

הרומנים פתחו רע את הטורניר עם שני הפסדי חוץ, 2:0 במונטונגרו ו-1:0 בבוסניה. במשחק האחרון, ניצחה רומניה 1:0 את פינלנד. מונטונגרו מנגד, פתחה עם 2:0 על הרומנים כשלאחר מכן, שני משחקים חלשים שלהם, עם הפסד 2:0 לפינלנד ותיקו 1:1 מול נבחרת בוסניה. הרומנים יחסרו למשחק היום את אליבק ואת כריסטאה הפצועים, כשמונטונגרו בסגר חסר מאוד, ללא מארוסיץ', דג'ורדייביץ, אוסמאיץ, סימיץ, יובטיץ, סאביץ וללא האקשבנוביץ הפצועים. בסגל חסר מאוד שכזה, לדעתי רומניה היום תעשה את העבודה ותנקום במונטונגרו על ההפסד בסיבוב הראשון. ליין של 1.75 לניצחון רומני.

אוקראינה - אירלנד - 1 (יחס 1.70)

הנבחרת האוקראינית פתחה מצוין את טורניר האומות עם שני ניצחונות, 1:0 באירלנד ו-3:0 בבית מול ארמניה, זאת אחרי שהפסידה לווילס בפליאוף העליה למונדיאל. האוקראינים יארחו היום שוב את אירלנד, שפתחה את הטורניר עם שניהפסדים לארמניה ולאוקראינה וניצחה במשחקה האחרון בקלות, 3:0 את סקוטלנד. אוקראינה בסגל מלא למשחק היום, כשאירלנד תחסר את איגן ואת קולמן הפצועים. ביכולת הנוכחית של אוקראינה, הם בהחלט יכולים לנצח את האירים. המשחק יערך אגב בלודג' שבפולין, אני אלך כאן עם האוקראינים, בליין של 1.70.

פולין - בלגיה / מעל 2.5 שערים במשחק (יחס 1.60)
4+ שערים במשחק (יחס 2.70)

נבחרת פולין פתחה את הקמפיין עם 2:1 על ווילס אך לאחר מכן, היא חטפה תבוסה משפילה, 6:1 בבלגיה. במשחקה האחרון היא נפרדה בתיקו 2:2 מול נבחרת הולנד. הפולנים יפגשו היום שוב את הבלגים, שדווקא אחרי הניצחון המרשים על פולין, הם מעדו וסיימו רק בתיקו מול נבחרת ווילס בחוץ, זאת אחרי שפתחו את הטורניר עם תבוסה 1:4 מול נבחרת הולנד. פולין בסגל מלא למשחק, הבלגים יחסרו את לוקאקו. אין ספק שבלגיה טובה יותר, אך היא לא ממש יציבה במשחקיה עד כה בקמפיין. פולין תרצה לנקום בבלגים ולדעתי, אנחנו צפויים לראות כאן שוב, חגיגת שערים, משני הכיוונים. מעל 2.5 שערים במשחק, בליין של 1.60, אפשר לנסות גם 4+ שערים, בליין של 2.70.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות