קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 12.6.22


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.2k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

גיאורגיה - בולגריה - 1 (יחס 1.50)

לפני פחות מעשרה ימים, נפגשו השתיים במגרשה של נבחרת בולגריה, במשחק משוגע שהסתיים עם שבעה שערים, בתוצאה 5:2 לנבחרת גיאורגיה. הנבחרת הגיאורגית, פתחה בצורה מושלמת את קמפיין האומות. ניצחונות קלילים על גיברלטר, בולגריה וגם על צפון מקדוניה לפני שלושה ימים. בסך הכול, בשלושת המשחקים שלה, כבשה גיאורגיה 12 שערים וספגה פעמיים בלבד. בולגריה מנגד, שיחקה שלושה משחקים, השיגה שתי נקודות בתוצאו תיקו מול מקדוניה וגיברלטר, לצד התבוסה לגיאורגיה. המשחק יערך היום בטביליסי והגיאורגים רוצים להשלים את המשימה שלהם, לנצח את הבולגרים שוב ולסיים במקום הראשון שישלח אותם לפליאוף. ליין של 1.50 על המארחת, שצפויה להמשיך ביכולת הטובה שלה.

נורבגיה - שבדיה - 1 (יחס 1.85)

נבחרת נורבגיה תנסה להמשיך את הפתיחה הטובה שלה לקמפיין הנוכחי. אחרי שני ניצחונות חוץ, על סרביה וגם על שבדיה, היא סיימה בתיקו ללא שערים מול סלובניה, לפני שלושה ימים. השבדים מנגד, פתחו עם ניצחון בסלובניה אך לאחר מכן, הפסידו פעמיים מול הסרבים וגם מול הנורבגים בבית, אותם הם יפגשו היום שוב באוסלו. בחמשת המפגשים האחרונים בינהן, ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו. הלאנד דאג לשבור את הסטטיסטיקה הזו ואם הוא ישחק היום באותה היכולת, אז גם הפעם, לנבחרת השבדית לא יהיה מענה מולו. ליין של 1.85 לניצחון ביתי של הנורבגים. 

שוויץ - פורטוגל - 2 (יחס 1.95)
בין 2-3 שערים (יחס 1.75)

עושה רושם שאת שוויץ, הקמפיין הזה פחות מעניין. שלושה משחקים, שלושה הפסדים מול נבחרות צ'כיה, ספרד וגם מול פורטוגל, מולה היא ספגה ארבעה שערים. בשלושת המשחקים, ספגה שוויץ שבעה שערים וכבשה פעם אחת בלבד. פורטוגל מנגד, פתחה עם תיקו בחוץ מול ספרד ולאחר מכן, שני ניצחונות חלקים על שוויץ ועל צ'כיה. השוויצרים יחסרו למשחק היום את וארגס הפצוע, כשגם אלבדי פצוע ובספק למשחק, בפורטוגל, מוטינו וגם רונאלדו, רשומים כפצועים, אך ייתכן ובסופו של דבר, רונאלדו ישחק. הביקור האחרון של פורטוגל בשוויץ, הסתיים בכי רע כשהם הפסידו 2:0 במוק' גביע העולם לפני שש שנים. מאז, ניצחה פורטוגל בשלושה משחקים, שלושתם בבית. במידה ורונאלדו לא ישחק, יהיה קשה לנבחרת פורטוגל להכניע את השוויצרים בחוץ, כפי שעשו במגרשם הביתי. לא סתם הליין על פורטוגל גבוה ועומד על 1.95. שווה לקחת כאן 2-3 שערים, בליין של 1.75 ולמי שרוצה לנסות ליין גבוה יותר, אז כאמור 1.95 על נבחרת שוויץ, שחייבת לנצח, אם תרצה לסיים ראשונה בבית.

סלובניה - סרביה - 2 (יחס 1.70)

סלובניה פתחה את הקמפיין רע, עם שני הפסדים מול נבחרות שבדיה וסרביה, לצד תיקו מול נורבגיה. במשחקה מול סרביה, הובסה הקבוצה 4:1 בחוץ. הסרבים פתחו עם הפסד לנורבגים, אך לאחר מכן, בנוסף לניצחון המוחץ על הסלובנים, הם ניצחו בחוץ גם את נבחרת שבדיה וכרגע הם במאבק עיקש על המקום הראשון בית, מול הנבחרת הנורבגית. המפגש היום יהיה לחמישי בסך הכול בין השתיים, כשכל קבוצה השיגה ניצחון אחד על היריבה, לצד שתי תוצאות תיקו. בנבחרת סרביה יש לא מעט כוכבים, בינהם טאדיץ, מיטרוביץ ועוד, שיעשו היום לא מעט צרות לסלובנים. המארחת כבר איבדה עניין בקמפיין הזה ולדעתי הסרבים ימשיכו במאבק שלהם על פסגת הבית. ליין של 1.70, לניצחון חוץ של הסרבים.

יוון - קוסובו - 1 (יחס 1.60)

בשקט בשקט, נבחרת יוון עם מאזן מושלם עד כה. שלושה ניצחונות מול צפון אירלנד, קוסובו ומול קפריסין, ביחס שערים שעומד כרגע על חמישה שערים זכות, ללא ספיגה. גם קוסובו נראית לא רע עד כה. היא השיגה שני ניצחונות בקמפיין מול קפריסין בחוץ ומול צפון אירלנד בבית, שתי נבחרות ברמה שלה, אך מול יוון, נבחרת מעט יותר טובה ממנה, היא הפסידה בבית 1:0. היוונים יחסרו היום את לימניוס ואת קוציראס הפצועים, כשקוסובו בסגל חסר מאוד, לל אדרסביץ ופזליזי המושעים וללא ז'גרובה, וויבודה וקולולי הפצועים. ליין של 1.60 על הנבחרת היוונים, שצפויה לדעתי להשיג ניצחון רביעי רצוף.

קישור להערה
Eden26 500+
35k

רונאלדו בחוץ לפי מה שראיתי.

בהצלחה, הסימונים נראים טוב. 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות