קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מכבי תל אביב -פנאתינייקוס משחק מספר 3 + סקר WIN


dolevha8

מכבי תל אביב -פנאתינייקוס משחק מספר 3   

72 משתמשים הצביעו

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. אנא התחבר או הרשם כדי להצביע לסקר זה.

הודעות מומלצות

dolevha8 500+
2.2k
יחס ההמלצה כולל : 1.8
רמת הביטחון :

בס"ד 

איזה התרגשות מגיעים לרגעי ההכרעה בליגות השונות ברחבי אירופה והיום אנחנו בבלגרד עם מכבי שמארחת את פנאתינייקוס למשחק השלישי בסדרה 

כמו שכתבתי בהמלצתי הקודמת (במשחק נגד בסקוניה בפלייאין ) מכבי בעונה נהדרת כאשר היא בכלל לא מארחת את המשחקים שלה בישראל עם מאזן לא פחות ממטורף של 13 נצחונות "בית" מול 4 הפסדים ולדעתי זה נתון מאוד חשוב כי ממש לא פשוט לשחק לא במדינה שלך בלי הקבל שלך ולהגיע לנתון כזה לפי דעתי הצנועה 

אז מכבי חוזרת ל"בית" בבלגרד אחרי 2 משחקים ביוון כאשר את משחק מספר 1 מכבי הצליחה "לגנוב" ולהכניס את המועדון היווני להמון לחץ ,ושאני אומר לחץ ניתן לראות זה בברור אחרי משחק מספר 1 המאמן הטורקי של של היוונים אמר:

"אני מאמין שאנחנו קבוצה הרבה הרבה יותר טובה ממכבי ת"א ופיגור 1:0 לא חשוב כל כך עבורנו", טען עתאמן. "אנחנו צריכים לחזור לדרך שלנו ולמשחק שלנו ואני מבטיח שאנחנו נעלה לפיינל פור. אם לא נעשה את זה אני לא אאמן את פנאתינייקוס בעונה הבאה".

"לא הגיע לנו לנצח. החטאנו עשר זריקות, עשינו הרבה טעויות ואיבדנו יותר מדי כדורים לקראת סיום המשחק. אני חושב שלפני המשחק היינו בטוחים שתהיה פה חגיגה", המשיך והאשים: "השופטים נתנו שתי שריקות מגוחכות של שלוש זריקות לווייד בולדווין וזה לא הוגן. הפסדנו את היתרון שלנו אחרי הרבה עבודה שעשינו בעונה הסדירה"

"זה לא משנה שלפאו היו חמש שנים להעפיל לפלייאוף כי השחקנים האלה שיחקו 34 משחקים כאילו זה גמר", הוסיף המאמן. "הסיבות להפסד הן אלה שהזכרתי קודם. אולי יענישו אותי ביורוליג וזה בסדר. כולם ראו את השריקות האלה. לחץ? על איזה לחץ מדובר, יש עלינו לחץ בכל משחק. לא הגיע לנו לנצח ומישהו היה נגדנו".

וזה המשיך עם התקשרות + האוהדים היוונים:

"השופטים השביתו את קנדריק נאן", כתבו ב-SDNA לאחר שנאן היה עם ארבע עבירות ושיחק 20 דקות בלבד. ב-20 הדקות האלה, יש לציין, פאו הייתה ב-7-. ארגין עתמאן, המאמן המפסיד, המשיך באותו הקו: "העבירה על וויד בולדווין הייתה מגוחכת. התלוננתי והשופטים הזהירו אותי. צריך להזהיר אותם"

"המתנות של השופטים השאירו את מכבי ת"א בחיים", המשיכו ב-OnSports. "פאו לא הצליחה להכתיב את הקצב. היא השביתה את קנדריק נאן.  שי (גיפט)אחרי שי (גיפט) מנעה מהיוונים לברוח".

"אוהדי הקבוצה המשיכו ברשתות: "השופטים לא יכולים להיות גרועים יותר מהיום. מכבי הרביצה", כתב אחד מהם. "הפסדנו בגלל משחק רע שלנו ומשחק יותר רע של השופטים", המשיכו אחרים.

ואז הגיעה הודעה רישמית שהמועדון בכבודו הוציא: 

"לצערנו, פעם נוספת בנקודה קריטית של העונה ביורוליג, ולאחר מאמץ גדול שלנו לחזור לרמה הגבוהה ביותר, היינו עדים למבצע משולב ממנו סבלנו לאורך הימים של ג`ורדי ברטומאו גם בעבר". "אנחנו לא רוצים להאמין שהדברים הטרגיים שמתרחשים ברחבי העולם וכל הצער שנגרם כתוצאה מכך (ברוסיה, אוקאינה, ישראל ופלסטין) יכולים להשפיע על כדורסל מקצועני. אבל לצערנו, הטעויות שאירעו אתמול לא מאפשרות לנו לחשוב על סיבה אחרת. אסור להשתמש בתחום הספורט לריפוי פצעים ומצבים שאנשים עוברים". "פנאתינייקוס הוכיחה לא רק השנה אלא היסטורית, שאנחנו מועדון שאוהב כדורסל וחושב על טובת הספורט. אנחנו מועדון שהוכיח שהוא משחק עם רגש והספורטאים שלנו נותנים את הזיעה שלהם על המגרש, אנחנו נלחמים עד הסוף, וזה מה שנעשה גם הפעם. אנחנו קיימים 116 שנה - יותר מהרבה מדינות. אנחנו מבקשים לתת לנו כבוד ולהפסיק להמעיט בערך המוצר".

על הדברים אחראי בעיקר הבעלים ההזוי של הקבוצה דימיטריס ינאקופולוס שזאת לא הפעם הראשונה שהוא מתלונן על השיפוט ,זה קרה גם באוקטובר אחרי ההפסד של היוונים למכבי ,וכך הוא אמר : 

"אתם לא מכבדים 6 זכויות באליפות אירופה ולא מכבדים את השם של פנאתינייקוס ואת השם ינאקופלוס. לא מכבדים את המאמן הטוב באירופה, ארגין עתמאן ולא מכבדים את האוהדים. על סמך מה אתם חושבים שאנחנו נכבד אתכם?".

זה לא נגמר פה יש המשך , המאמן של פנא כינס מסיבת עיתונאים רק לתקשורת היוונית ובה הראה מצגת ובה מספר מהלכים והחלטות שיפוט שלדעתו היו לא נכונות: "השלשה הזאת של ווייד בולדווין נגיד, בשום מקום בעולם זה לא עבירה. אולי בהתחלה, אבל אחר כך, עם הזריקה שלו, הוא עשה פלופ. זו אפילו לא שלשה והם נתנו את השלשה" 

"גם כאן, החסימה של חסיאל ריברו על קוסטאס סלוקאס הייתה יכולה להישרק ולא נשרקה. אם אתה שורק לעבירה של סלוקאס על בולדווין, אתה חייב לשרוק לעבירה של ריברו על סלוקאס. מה זה? גם כאן, בכדור החוץ הזה. שופט אחד שרק לכדור שלנו והשופט הספרדי, שעמד בחצי המגרש ולא יכול היה לראות כלום במהלך, שרק לכדור של מכבי".

אתם לא מאמינים אבל יש לזה המשך אבל אני חוסך לכם את זה . 

כמו כן המשיך ינאקופלוס ואמר כי אחרי המשחק ה2 לא יהיה צורך לחזור ליוון כי הם יגמרו את הסיפור כבר בבלגרד ,לא יודע כבר מה לומר ...

אז המשחק השני עבר לו ומכבי הפסידה לאחר שברבע הראשון שוב פעם ראינו מי זאת מכבי של השנה אחרי שניצחה אותו ב8 הפרש , איך נכנעה ברבע השני ב20 הפרש מה שדיי חתם את ההמשך בטח עם הלחץ שהיוונים הפעילו בכל מה שקדם למשחק מספר 2 וגם משחק הירואי של סלוקאס שחתם עם 29 נקודות בערב מטורף שלו,אגב אפשר לראות סרטונים של ינאקופולוס משתולל על הפרקט (ישב בשורה הראשונה במשחק השני) ולא הפסיק לקפוץ לצרוח על כל מי שהוא לא ירוק באולם ובאמת התנהגות שהוא צריך להתבייש בה .

אחרי המשחק השני שוב פעם תקרית של עתמאן הפעם מול שליח חדשות ONE שיצא ליוון לסקר את המשחקים שהחזיר קצת את יחסי ישראל-טורקיה לכותרות כאשר גם הדיקטטור הגדול של טורקיה הרים טלפון לידידו עתמאן , ואחרי זה כבר הטורקי הספיק "להתנצל" בפניי כתב חדשות ONE 

 

מה שניסתי להגיד כאן בכל הציטוטים הנפלאים האלו שהיוונים הצליחו לייצר הוא שהקבוצה נמצאת בלחץ אטומי ! מאמן לחוץ ומשדר את זה לכולם! בעלים של הקבוצה לחוץ ומלחיץ ושחצן ברמות ! קהל ותקשורת שלא האמינו ביכולת של מכבי להפתיע וכרגע הם נמצאים במצב שהם לא ציפו לו ,לצאת למשחקי החוץ כאשר המשחק הראשון ברח להם .

כל הלחץ נמצא בעיקרו על היוונים ולא על מכבי , זה מצויין כל הדיבורים שהיוונים מדברים כי זה פועל רק לטובת מכבי ,ככה אני רואה את הדברים .

הסגלים למשחק מלאים למעט וויד בולדווין שכולנו עוקבים אחר מצבו (גם רפי מנקו בספק אבל זה ממש לא משנה פה כלום 

אצל היוונים חואן הרננגומז לא ישחק 

פנאתינייקוס סיימה את העונה הסדירה במקום השני עם 23 נצחונות מול 11 הפסדים כאשר 8 הפסדים הם ספגו במשחקי החוץ שלהם 

מכבי ניצחה  בעונה הסדירה את היוונים פעמיים ! 

אני לא חושב שיש הרבה מה להוסיף מעבר לזה שלמכבי הזדמנות נהדרת להיכנס לפיינר פור היוקרתי לאחר עשור ,הקבוצה רצה שנתיים עם כמעט אותו הסגל ואותו המאמן כמובן ,עושה עונה נפלאה ביחס למצב שלה (תקציב, משחקי בית חוץ וכו') 

ואני לא רואה תסריט אחר מעבר לנצחון חד וחלק של מכבי הערב 

את התירוצים היוונים כבר הכינו ...

 

הסימון המרכזי שלי להיום הוא מכבי תל אביב נצחון ישיר (כרגע במועצה ליין 0 ובעולם פלוס 1 למכבי)

כמו כן כמו בכל משחקי מכבי תמיד אני ממליץ לקחת אובר (כמו שהמלצתי במשחק נגד בסקוניה) 

image.png.bb09363c641440080a729699ced43e9f.png

 

פנאתינייקוס בטענה חריגה: "השיפוט לטובת מכבי תל אביב בגלל המלחמה בישראל" |  ישראל היום

 

קרדיט לאתר ONE ולאתר SPORT5

 

  • Like 1
קישור להערה
משה יצחק 500+
21.9k

כל הכבוד על ההשקעה 

מסכים איתך 

בהצלחה אח יקר 

  • Like 1
קישור להערה
itamar777 500+
5.3k

מידע נהדר אחינו, תודה רבה וכמובן אתה כבר יודע שאני אול אין בפנים על מכבי

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות