קפוץ אל תוכן
שלח טופס

41m9r-Ws-AJy-L-20x19 ATP מאסטרס - רפא נאדל WIN


מחבט הלוהט

הודעות מומלצות

מחבט הלוהט 500+
9.8k
יחס ההמלצה כולל : 1.65
רמת הביטחון :

רפאל נאדל (-)   vs  פדרו קאצ׳ין (90)

מה שקאצ׳ין הארגנטינאי עושה עד עכשיו בטורניר פה במאסטרס במדריד זאת הפתעה אחת ענקית מאוד. הארגנטינאי זה השחקן מהטופ 100 שפתח את עונת 2024 הכי גרוע מכל השחקנים שנמצאים ב 100 הראשונה. 12 הפסדים רצופים! מה שקורה עם הארגנטינאי פה במדריד פשוט מוזר ולא מובן. קאצ׳ין מנצח את אופנר סיבוב ראשון כאנדר דוג מובהק, סיבוב שני מדיח את טיאפו גם כאנדר דוג מובהק. שחקן ש 14 טורנירים אחרונים שלו מפסיד סיבוב ראשון לכל הבא ליד פתאום נכנס 1/16 אחרונים של מאסטרס השני ביוקרתו בסבב. רפאל נאדל התחיל לצבור בטחון אין ספק השור ממיורקה במשחק האחרון שלו סוף סוף הזכיר למה הוא הגדול מכולם על החימר. רפא התחיל לצבור בטחון הנצחון שלו על דה מינאור שחקן טופ 10 אחריי שלא שיחק באופן פעיל אחריי שהפסיד לו פעמיים רפא מתחיל לחבר את עצמו לגוף שלו הוא מתחיל להבין מה הוא יכול מה לא (לדבריו). נאדל 5 פעמיים אלוף פה בעבר נכנס כרגע לצד ההגרלה הנוח יותר ברגע שאתה מדיח שחקן טופ 10 שמקבל תצד הנוח יותר של ההגרלה בגלל הדירוג עכשיו אתה זה שממשיך בצד הזה וזה מאוד חשוב בגלל שנאדל עכשיו ממשיך באותו הכיוון. האומנם רפא מקבל שחקן שעשה 2 סיבובים מאוד מפתיעים אבל פה אין ספק הכשרון והנסיון של רפא לטעמי ידברו חזק. קאצ׳ין ורפא מעולם נפגשו לפני זה מפגש ראשון ראש בראש. קאצ׳ין בנה לעצמו בטחון  מהנצחון על טיאפו ואופנר זה קצת מדאיג אבל יש המון ניאונסים מסביב גם לזה. לדעתי רפא אכותי בכמה דרגות קאצ׳ין אחרי הזכייה בגאסטד בשוויץ שנה שעברה הדרדר אחורה בדירוג תוצאות ממש מזעזעות כולל על החימר שזה המשטח הפייבוריט שלו הוא בכושר לא טוב. קאצ׳ין כבר בן 30 אני לא חושב שיש לו עוד הרבה שפנים להוציא מהכובע, רפא הוכיח פה במדריד שלשור הספרדי יש עוד מה לשלוף מהמותן במיוחד נגד שחקן כזה שראה המון הפסדים העונה וראה אותם בצרורות. לדעתי נקודת המפתח תיהיה בדגש על פתיחת המשחק של נאדל שאם יפתח חזק יכניס את קאצ׳ן ללחץ שיוריד לו תבטחון שבנה בסיבובים הראשונים ויעשה בדיוק הפוך יחזיר את הארגנטינאי לפתיחת העונה ל 12 הפסדים הרצופים שלו. פה במדריד גם יש יתרון יש יום מנוחה ואז אתה חוזר למשטח זה מאוד יעזור לרפא. יש המון פרשנים שחושבים שהמשחק הזה נקודת מפתח להמשך העונה של רפא גם אני חושב. נצחון שלישי ברציפות של השור ממיורקה והעונה הזאת יכולה לקבל תפנית וזכייה בטורניר כבר לא מילה גסה, אני עם השור ממיורקה שלדעתי ירצה לפתוח חזק והליין בהחלט בהישג יד כל עוד זה חימר, כל עוד משחקים הטוב משלושה מערכות, כל עוד רפא מקבל יום מנוחה, כל עוד משחקים מול אולם מלא, כל עוד רפא מראה בטחון, כל עוד השחקנים הם לא מהטופ של המשחק, שווה לנסות את השור קינג אוף קליי 

רפאל נאדל -4.5 נצחון 

קישור להערה
מחבט הלוהט 500+
9.8k

גילוי נאות אצלי רפא 1.7 פשוט נרדמתי אתמול באמצע הכנת ההמלצה וכבר בבוקר ירד 1.65. ולפי חוקת הפורום צריך להעלות לפי מה שכרגע באתר. 

קישור להערה
מחבט הלוהט 500+
9.8k

ואמוסססס יששששדדד ישששששש 

בורא עולם עוזר לי לא הלך לי ביומיים האחרונים אבל איפה שדחפתי כסף ברוך השם לא מורווח לא מופסד החג הזה ברכהההה 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות