קפוץ אל תוכן
שלח טופס

41m9r-Ws-AJy-L-20x19 ATP מדריד - רפאל נאדל WIN


מחבט הלוהט

הודעות מומלצות

מחבט הלוהט 500+
9.3k
יחס ההמלצה כולל : 2.00
רמת הביטחון :

סיבוב שני בין רפא לדה מינאור. השכלולים שלי לא קשורים למשחק של רפא נגד הילד בן 16 בלאנש בבחירה הזאת. איזה הזדמנות יש לרפא! זה נשמע ונראה אבסורד לשחקן הכי גדול בכל הזמנים על חימר יש הזדמנות! אבל כן רפא מדשדש בשלהי הקריירה אז היום יש לו הזדמנות. רפא וכול מי שמסביבו לא העריכו את היכולות של האוסטרלי בברצלונה וזה עלה לרפא בהפסד. אבל היום ויש אבל ענקי! התנאים במדריד מאוד מאוד שונים מברצלונה כאילו יש איזה מלאך שומר לנאדל. אלי הטניס סידרו לרפא יום קר קר מאוד קר וגשום במדריד מה שלא מאפיין תטורניר ויש סיכוי גדול שהגג 90 אחוז יהיה סגור במגרש המרכזי. יש גג במדריד שלושה מגרשים ליתר דיוק עם גג. היום התנאים ללא ספק ישחקו לטובת רפא בגלל הגיל בגלל שרק חזר מפציעה בגלל שזה לא אותו רפא, בתקופה אחרת התנאים האלה היו לרעתו אבל לא היום!! השור ממיורקה צריך קרירות נעימות שהכדור לא ינוע מהר שהעוצמה שלו תתגבר על המהירות של דה מינאור. רפא אמר אחרי המשחק הקודם נגד דימון בברצלונה. ״הרמה הגבוהה שהוא שיחק הפתיעה אותי ותצוות״. הדיעה שלי על רפא ידועה, אבל בטניס כידוע כלום לא מונוטוני הכל זז ומשתנה מדקה לדקה משנייה לשנייה, והיום יש פה לרפא חתיכת הזדמנות לנצח, כל היתרונות של האוסטרלי בגלל התנאים יהפכו לעקב אכילס שלו במיוחד אם בשעת המשחק עדיין הגג יהיה סגור, ואם תשאלו אותי בשביל רפא המארגנים ישאירו תגג סגור גם אם יהיה חם יותר בחוץ. רפא אחריי 2 המשחקים בברצלונה החליט פתאום שהוא גם רוצה לשחק יחד עם אלקרז באולימפיאדה בטורניר הזוגות (אלקרז מיצג את ספרד ביחידים) הוא רוצה גם לשחק בלייבר קאפ, רוצה גם רולרן גארוס. הוא אמר שברצלונה אולי יהיה טורניר אחרון. לדעתי משהוא השתחרר אצל נאדל גם מנטלית, שוב דעתי על היכולות שלו ידועות כרגע אבל בטניס יש משתנים ודווקא היום נגד האוסטרלי יש לרפא חתיכת הזדמנות התנאים הקרירות לטובתו הכדור שינוע בצורה שלרפא יהיה קל יותר להזיז את האוסטרלי המהירות תפסיד לעוצמה בגלל התנאים. והיום רק היום בגלל התנאים שלדעתי אם ישארו ככה היחס ירד על נאדל מה שאני מבין הרבה אחרים מבינים ולקחת את רפא עכשיו זה לא סוג של סיכון בגלל שאם תיהיה קצת חמימות הגג יפתח אבל אמרתי את דעתי יעשו הכל שלרפא יהיה נוח יותר. אלכס דה מינאור אדם אציל הוא לא יתלונן הוא מכבד את רפא מאוד. אני חושב שהיום רק היום נגד היריב הזה התנאים והמקום תפורים לנצחון ספרדי, ואני אפתיע ואומר שאם התנאים רק אם התנאים ישארו ככה רפא יפרק את האוסטרלי בגלל שהכל כל דבר היום יזוז לטובתו של השור ממיורקה הוא צריך שיהיה נעים קריר לא כמו בעבר שהוא היה צריך הפוך. נאדל ישחק לאט מבוקר זהיר יותר יאט את הזמן עד הסרב שלו ינצל את השעון הפוך ממה שעשה בברצלונה. ככל שיעברו השעות והמזג האוויר ישאר ככה היחס לדעתי ירד אין לדעתי סיכון בגלל שלדעתי המארגנים ירצו שיהיה לרפא נוח יותר הם מבינים את זה ועשו ״תרגילים״ כאלו בעבר נקווה שגם היום ונקווה שהשור ממיורקה הבין שאת אלכס דה מינאור צריך לקחת ברצינות!. רפא הכריז שהוא עוד מתכנן המון דברים לדעתי משהוא השתחרר אצלו בברצלונה הוא הבין ״שהוא מסוגל״ להתמודד עדיין כנראה הגוף אפשר לו אחריי המשחק עם האוסטרלי אני הולך עם רפא היום בגלל שזה דה מינאור ורק בגלל התנאים - השקעתי פה נקווה שלא טעיתי לגבי מארגני התחרות ״שישחקו״ לטובתו של רפא שאלי מזג האוויר ישארו עם רפא והכל ילך כמתוכנן! 

רפא נאדל נצחון ביחס 2.00

IMG_1716.png

  • תודה 1
קישור להערה
Zlatan9 500+
4.7k

אין על האשכולות המפורטים שלך אחי, לגמרי איתך ושווה ניסיון, השור ממאיורקה מתקמבק יפה 

  • תודה 1
קישור להערה
Stantheman 0-500
39

רפא נדאל האחד והיחיד על משטחי החימר! אבל לדעתי אתה מסתמך יותר מדי על מזג האוויר ופחות מדי על כושר המשחק שלו. לפני שבוע הפסיד די בקלות לדה מינור. לדעתי דה מינור עדיין פייבוריט ויכול לנצח שוב. שוב זה נדאל על החימר והכל יכול להיות. אני מתרחק. בהצלחה חבר!

  • תודה 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות