קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 פנא vs מכבי ת"א (5+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
22.9k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

פנא vs מכבי ת"א (5+)

הקבוצות יפגשו במסגרת פלייאוף היורוליג משחק מספר 2 בסדרה.

יום חמישי

סגלים צפויים+מובילים.

פנא: קוסטס סלוקאס, לוקה וילדוזה, מתיאס לסורט, ג'ריאן גרנט, חואנצ'ו הרננגומז, לפטריס מנדזוקאס, מריוס גריגוניס, קוסטס אנטטקומפו, אלכסנדר בלצ'רובסקי, קונסטנטינוס מיטוגלו, קנדריק נאן.

מובילי פנא:

1. מתיאס לסורט 2.06, 13.9 נק' למשחק העונה ביורוליג.

2. קוסטס סלוקאס 1.90, 12.1 נק' למשחק העונה ביורוליג.

3. קנדריק נאן 1.95, 15.1 נק' למשחק העונה ביורוליג.

מכבי ת''א: ג'יימס ווב, בונזי קולסון, ג'וש ניבו, לורנזו בראון, תמיר בלאט, חסיאל ריביירו, רומן סורקין, ג'ייק כהן, רפי מנקו, אנטוניוס קליבלנד, ג'ון דיברתולומאו.

מובילי מכבי ת''א:

1. ג'וש ניבו 2.06, 10.9 נק' למשחק העונה ביורוליג.

2. בונזי קולסון 1.98, 13.0 נק' למשחק העונה ביורוליג.

3. לורנזו בראון 1.96, 12.7 נק' למשחק העונה ביורוליג.

במה פנא טובה יותר? (מותאם למשחק השני בסדרה)

1. מאזן! היוונים על 23 נצחונות ו11 הפסדים בליגה  הסדירה (מקום שני ביורוליג) לעומת 20 נצחונות ו14 הפסדים (מקום 7 ביורוליג) בצד הצהוב. ואם הסדרה תתבסס על היכולת לשמור על יציבות ומכבי לא תפעיל שטיקים ותערער את הסדר קיים הקבוצה של עתמאן כנראה תנצח בסופו של דבר.

2. ריבאונד הגנה! היוונים לוקחים כ23.7 ריבאונדים בהגנה בממוצע לערב (מקום 7 ביורוליג) לעומת 22.9 ריבאונדים בהגנה (מקום 11 ביורוליג) בצד הצהוב.

3. אחוזים מחוץ לקשת! היוונים קולעים ב38.0% העונה מחוץ לקשת (מקום 3 ביורוליג) לעומת 37.1% מחוץ לקשת (מקום 6 ביורוליג) בצד הצהוב.

4. עמדת המאמן! אין מה לעשות עטמאן מנוסה ומעוטר יותר מעודד קטש במעמדים מהסוג הזה ובעיקר בשנים האחרונות על הקווים. ולעיתים קרובות קבלת החלטות של מאמן במאני טיים מנצחת/מפסידה משחקים לאורך זמן.

במה מכבי טובה יותר? (מותאם למשחק השני בסדרה)

1. אסיסטים! הצהובים מוסרים בהצלחה כ19.6 אסיסטים למשחק (מקום 2 ביורוליג) לעומת 16.7 (מקום 11 ביורוליג) בצד היווני ואם תקבל מרחבים פתוחים היא תדע לפרגן ולנצל בצורה יעילה יותר.

2. נקודות פר משחק! הצהובים קולעים 88.5 נק' למשחק העונה (מקום 1 ביורוליג) לעומת 80.7 (מקום 9 ביורוליג) בצד היווני ואם נלך למשחקים בסקור גבוה זה לאו דווקא יבוא תמיד לרעת הצהובים.

3. ריבאונד התקפה! הצהובים לוקחים כ13.2 ריבאונדים בממוצע (מקום 1 ביורוליג) לעומת 9.8 (מקום 12 ביורוליג) בצד היווני. ואם לא תהיה פציעה מפתיעה של אחד הגבוהים כנראה שמכבי תשלוט באספקט הנ"ל למרות שפנא ניצחה במאבקי הריבאונד ב2 המפגשים העונה בין הקבוצות.

4. כדורים נכנסים מטווח 2 הנק! הצהובים קולעים כ23.0 סלים ל2 הנק' בממוצע (מקום 1 ביורוליג) לעומת 19.9 (מקום 10 ביורוליג) בצד היווני.

5. מאצ'אפ! מכבי אוהבת לשחק נגד פנא ולא סתם היא מנצחת אותה בשלושה משחקים שונים העונה שהגארדים מנצלים את הרגליים האיטיות של סלוקאס וגריגוניס הקונוס/ וילדוזה לנקודות קלות ברוב המכריע של הניסיונות.

כמה מסקנות שלי לאחר המשחק הראשון בסדרה:

1. כל דקה שקוסטאס אנטטקומפו (אח של) נמצא על הפרקט שווה זהב לקשט שהבחור בגיל 26 עדיין לא התפתח כראוי מבחינת סקילס ומעבר לקצת אתלטיות אין לו הרבה מה להביא לשולחן גם בעניין חוכמת משחק שלשלוט בגוף שלו הוא ממש לא יודע ומבצע עבירות למכביר בהגנה ובהתקפה. 

2. חואנצ'ו הרננגומז קיבל יותר מדי קרדיט מעתמאן והחזיר ב1/6 מהשדה בכמעט 21 דק' ולשחקן בעונה מזעזעת כמו שלו זה ממש לא היה נחוץ למשחק גורלי שכזה ואפשר היה להשתמש יותר במיטוגלו ואפילו גרנט שלמרות גובהו הוא השומר הטוב בפנא וכששמר על קולסון והגבוהים בצהוב הקשה בצורה יחסית.

3 . מכבי פשוט קבוצה מיוחדת וכשאני אומר מיוחדת אני מתכוון לחיבור והאופי המרגש של החברה המאפשר להם לעשות קאמבק מרגש במחצית השנייה ולנצח למרות פציעת הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה העונה (ווייד בולדווין) 8:00  דק' לסוף שרוב הקבוצות במצב כזה פשוט היו נופלות מהרגליים בדקות האחרונות.

4. הדקות של חסיאל רייבירו היו קריטיות לסיפור המשחק שבדיעבד למרות חגיגה בלתי פוסקת של מתיאס לסורט עליו ועל ניבו הסנטר קובני נתן הרבה לחימה בדברים קטנים שלא נרשמים בסטטיסטיקה והביא להתחלת השינוי כולל גם כמה סלים נחמדים בצבע עם ההתמצאות המוכרת שלו.

סיכום קצר: פנא איבדה את הביתיות בהפסד נוסף העונה לצהובים ובכך גם האוויר קצת יצא מהמפרשים של היוונים אבל... קשה לנצח באואקה פעמיים ברצף באותו שבוע ומכבי אמורה להראות סימני עייפות לאחר הצגה מטורפת במשחק הראשון ולדעתי פנא תרוויח מן ההפקר ותנצח מעל הליין. ולכן אקח את היוונים הפעם למרות שבכל שלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה שלחתי והמלצתי על מכבי בתקווה שזה יתממש.

סמנו פנא (5-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|Screenshot_20240424_155845_Instagram.thumb.jpg.93ac5879846b404eb844949adf545bbe.jpg

בוצעה עריכה ל על ידי העוקץ האולטימטיבי
  • Like 1
קישור להערה
itamar777 500+
5.3k

מתחבר מאוד לניתוח המסקנות שלך. 

איכשהו למרות שהכל צועק ניצחון יווני, קשה לי ללכת נגד מכבי פה וזה רק מראה כמה היא באמת קבוצה מיוחדת.

פאנא תהיה בלחץ שיא אחרי שמפסידה 3/3 למכבי, ותבוא להתפוצץ במשחק של הכל או כלום, זה ישחק לטובתה בפתיחה ולרעתה בסיום אם יהיה שוב צמוד. סימון המחצית הוא המועדף עליי כרגע (פאנא 3-).

הספסל של מכבי מייצר קסמים והחיבור בין השחקנים באמת משהו שלא רואים כמעט, כבר לא אתפלא מכלום, גם לא מהבלתי ייאומן של 2-0 ביוון. 

בהצלחה רבה אלוף

בוצעה עריכה ל על ידי itamar777
  • מסכים 1
  • Like 1
  • תודה 1
קישור להערה
כפיר12345 500+
775

בהצלחה רבה אחי היקר

מסכים איתך היוונים ישוו ל1:1

צריך לזכור שבוולדווין אולי לא יישחק וזה קריטי מאוד

  • תודה 1
קישור להערה
ilanchelly 500+
2.2k

בהצלחה

יש לך הרבה אומץ ללכת היוונים למרות המאצפ הלא מוצלח נגד מכבי

 

  • Like 1
קישור להערה
Floxp 500+
2.5k

מסכים לגמרי אבל כנראה אקח פנא במחצית, מרגיש לי יותר נוח. תודה רבה על ההשקעה ובהצלחה!

  • Like 1
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות