קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שני - 8.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

מכבי ת'א - מכבי חיפה - 1 (יחס 2.00)

סיפור האליפות כבר נראה דיי גמור, כשמכבי ת'א מוליכה בפער של 10 נק' מעל מכבי חיפה השנייה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק היום אחרי הפסדים. מכבי ת'א בהארכה למכבי פתח תקווה בגביע, כשמכבי חיפה אחרי שני הפסדים רצופים, שניהם בבית, 2:1 לבני ריינה בליגה ו-3:1 למכבי נתניה בגביע. חיפה נראית לא טוב כבר תקופה, כשהיא ללא ניצחון כבר שישה משחקים רצופים. מכבי ת'א מנגד, במסגרת הליגה, עם שישה ניצחונות רצופים. השתיים נפגשו העונה שלוש פעמים. בליגה, 1:0 ו-2:0 למכבי חיפה, כשבגביע הטוטו, ניצחה ת'א בפנדלים. מכבי ת'א היום בסגל כמעט מלא, למעט דריק לוקאסן שפצוע ובספק למשחק. חיפה מנגד, ללא עילאי חג'ג', כשפיירו, מלך שערי הקבוצה, בספק למשחק. ת'א לא ניצחה את חיפה העונה הזו, אז הגיע הזמן לעשות את זה. ליין של פי 2.00 על ניצחון תל-אביבי, שיקרב את מכבי ת'א לזכיה באליפות, דיי בקלות.

מכבי הרצליה - עירוני קריית שמונה - 2 (יחס 1.65)

מכבי הרצליה במקום השמיני בטבלה, צריכה תיקו, בשביל להבטיח את המקום שלה בפליאוף העליון. קריית שמונה מנגד, שניה בליגה, עם משחק חסר, כשניצחון יקרב אותה עד כי נקודה מבני יהודה המוליכה. הרצליה מגיעה למשחק היום אחרי שלושה ניצחונות רצופים, קריית שמונה מנגד, עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשבמשחק האחרון, היא הפסידה במפתיע, 2:0 מול נוף הגליל בגביע. בסיבוב הראשון, 5:1 מושלם לקריית שמונה, שניצחה את הרצליה בחמישה משבעת המפגשים האחרונים בין השתיים. היא לא בכושר טוב, אבל לדעתי היא יכולה לנצח כאן ולהשאיר את הרצליה למאבק עליה פליאוף העליון, במחזור הליגה האחרון. 1.65 עליה.

ראסינג סנטאנדר - אלקורקון - 1 (יחס 1.55)

ראסינג מדורגת במקום החמישי בטבלה, כשהליגה מתחילה להתקרב לסיום. היא במקום שמוביל לפליאוף כרגע, כשהמרחק ממנה לאספניול השניה עומד על 4 נק' בלבד, כשהיא עם משחק חסר. אלקורקון שתתארח אצלה, מתחת לקו האדום, חייבת נקודות, במאבק נגד הירידה, מול לא פחות משבע קבוצות צמודות. ראסינג בכושר טוב, אחרי שלושה ניצחונות בארעת המשחקים האחרונים שלה, שלושתם בבית, כשהיא הפסידה פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים שלה וניצחה במהלכם בשישה. היא ניצחה בכל ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה. אלקורקון מנגד, אחרי תיקו ביתי מול אמורבייטה, אחרי שניצחה את אוביידו בבית. בחוץ, היא עם ארבעה הפסדים רצופים. ראסינג תחסר למשחק היום את מאזה המוצהב ואת סגן מלך השערים שלה, מרטין הפצוע. אלקורקון מנגד, ללא סוסה המוצהב. בסיבוב הראשון, 3:1 לאלקורקון, שניצחה את ראסינג בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים מולה. אין כמו להשיג ניצחון ראשון עליה ב-11 השנים האחרונות, כמו היום, ניצחון שיכול לקרב אותה למקום השני. 1.55 עליה.

קישור להערה
לוויתן 500+
508

איתך במכבי ת''א, במומנטום הנוכחי 

היום יכולים לסגור סיפור בקלאסיקו הישראלי

חיפה יחפשו נקודות במקום אחר 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות