קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 7.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

בני ריינה - הפועל ב'ש - 2 (יחס 1.65)

פליאוף עליון, מפגש בין ב'ש השלישית, שתצא למשחק חוץ מול ריינה, שבמקום החמישי. הפער בין השתיים, עומד על 15 נק', כשב'ש נאבקת על המקום השני מול מכבי חיפה שנמצאת במגמת ירידה. ב'ש מגיעה למשחק היום אחרי שלושה ניצחונות רצופים, שניים בליגה מול אשדוד ומול הפועל חיפה ובגביע, מול הפועל פתח תקווה בחוץ. בני ריינה מנגד, אחרי ניצחון 2:1 על מכבי חיפה, אחרי שסיימה בתיקו מול סכנין. השתיים נפגשו העונה פעמיים. בנצרת, הן נפרדו בתיקו 1:1 וב'ש ניצחה במשחק השני, 4:2 בבית. בארבעה מפגשים שהתקיימו בין השתיים ניצחה ב'ש שלוש פעמים. משחק חוץ לא פשוט, אבל ב'ש תכניע לדעתי את ריינה בקרב מול חיפה על המקום השני. 1.65 עליה.

מונזה - נאפולי - 2 (יחס 1.70)

מונזה במקום ה-11 בטבלה, תארח היום את נאפולי, שבמקום השמיני. נאפולי נלחמת על מקום באירופה בעונה הבאה, מונזה מנגד, גם לא רחוקה מהמקום השישי שמוביל לאירופה. מונזה מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה לטורינו, 1:0 בחוץ, אחרי שני ניצחונות רצופים מול גנואה ומול קליארי. נאפולי מנגד, אחרי ארבעה משחקים חלשים, במהלכם היא הפסידה לאטאלנטה, 3:0 בבית ולברצלונה, 3:1 באלופות, לצד שתי תוצאות תיקו מול טורינו בבית ומול אינטר בחוץ. מונזה תחסר היום את סגן מלך השערים שלה, פסינה המושעה. גם ויגנאטו וקפרארי הפצועים, יעדרו. נאפולי מנגד, ללא סגן מלך השערים שלה, קוורחצ'חליה הפצוע, גם נגונה לא ישחק. בסיבוב הראשון, תיקו ללא שערים, כשנאפולי הפסידה למונזה בעונה שעברה בחוץ. אחרי התבוסה המשפילה בשבוע שעבר בבית, נאפולי לדעתי תחזור לעצמה מהר ותנצח את משחק החוץ היום. 1.70 על האורחים.

נאנט - ליון - 2 (יחס 2.10)

נאנט מדורגת במקום ה-15 בטבלה, תארח היום את ליון, שבמקום העשירי. נאנט שנלחמת נגד הירידה, מגיעה למשחק היום אחרי שניצחה 2:1 בניס, אחרי שלושה הפסדים רצופים. היא לא סיימה בתיקו בשמונה משחקים רצופים ורק פעם אחת, במהלך 16 המשחקים האחרונים שלה. ליון מנגד, עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהשבוע היא גברה בגביע 3:0 על ואלנסיין, זאת אחרי שנפרדה בתיקו בליגה מול ריימס. נאנט תחסר למשחק היום את קאוורה, סימון ואת נגאנו הפצועים. ליון מנגד, בסגל מלא למשחק.  בסיבוב הראשון, 1:0 לליון אחרי שלא ניצחה את נאנט בשלושה משחקים רצופים. ליון בעונה חלשה, אבל עדיין, טובה יותר מזו של נאנט, שנלחמת נגד הירידה. הימור לא קל, אבל לדעתי ליון מסוגלת לנצח כאן. 2.10 לניצחון שלה. 

וולפסבורג - מינשנגלדבך - X (יחס 3.65)

קרב תחתית בין וולפסבורג, שבמקום ה-14 בטבלה, אל מול מינשנגלדבך , שבמקום ה-13. לשתיהן 28 נק', רחוקות חמש נקודות מהקו האדום. וולפסבורג ניצחה במחזור האחרון 2:0 את ברמן בחוץ, אחרי שלושה הפסדים רצופים כשהניצחון שלה על ברמן, הוא היחיד שלה במהלך 11 המשחקים האחרונים שלה. מינשנגלדבך מנגד, אחרי תבוסה 3:0 בבית מול פרייבורג, אחרי שלוש תוצאות תיקו בליגה, כשהיא עם עשרה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון. וולפסבורג תחסר למשחק היום את לאקרוי המושעה ואת זסיגר המוצהב. גם השוער הראשון שלה, קון קאסטילס פצוע ולא ישחק. מינשנגלדבך מנגד, תשחק ללא קונה הפצוע, כשנויהאוס בספק למשחק. בסיבוב הראשון, 4:0 מרשים למינשנגלדבך בבית, כשהיא ניצחה גם בגביע, 1:0 אחרי הארכה. היא לא הפסידה לוולפסבורג בחמש השנים האחרונות. היא אולי טובה יותר על הנייר, אבל העונה, היא חלשה כמו וולפסבורג ובמשחק החוץ הזה, תיקו יהיה הימור לא רע. 3.65 על חלוקת נקודות כאן.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות