קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי השבת - 6.4.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

לוטון - בורנמות - 2 (יחס 1.75)

לוטון במקום ה-18 בטבלה, תארח היום את בורנמות שבמקום ה-12. לוטון מגיעה למשחק היום כשהיא אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, ללא ניצחון כבר 11 מחזורים במהלכם היא הפסידה בשמונה משחקים. לוטון מתחת לקו האדום, מעליה נוטינגהאם, בהפרש של שלוש נקודות. בורנמות מנגד, רחוקה מהקו האדום, למעשה גם רחוקה ממקום שמוביל למשחקים באירופה בעונה הבאה. היא בכושר טוב, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולם בבית מול קריסטל פאלאס, אברטון וגם מול לוטון, מולה היא תשחק שוב היום. בסך הכול, ניצחה בורנמות בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה והיא ללא הפסד בשישה משחקים רצופים. לוטון היום בסגל חסר מאוד ללא כמה שחקנים חשובים מאוד. אדבאיו, מלך השערים שלה פצוע ולא ישחק. גם סגן מלך השערים, אוגבן, פצוע אף הוא ולא ישחק. גם בל, בראון, אושו, לאוקיר ונקאמבה הפצועים, לא ישחקו. בורנמות מנגד, ללא סיניסטרה הפצוע וככל הנראה גם ללא סנסי. בסיבוב הראשון כאמור, ניצחון של בורנמות, 4:3 בבית, במשחק בו היא פיגרה כבר 3:0 במחצית. למרות שזה משחק חוץ, עם איך שהשתיים נראות כרגע, בורנמות תנצח שוב. 1.75 עליה. 

רומא - לאציו - 1 (יחס 1.95)

רומא חמישית באיטליה, תארח היום את לאציו, שבמקום השביעי. רומא מגיעה למשחק היום כשהיא אחרי תיקו ללא שערים ו-1:0 קטן לפני כן מול ססואולו, עם הפסד בודד במהלך עשרת המשחקים האחרונים שלה, בליגה האירופית מול ברייטון, כשכבר בעוד חמישה ימים, תשחק רומא מול מילאן, ברבע הגמר. לאציו שתפגוש אותה היום, הפסידה השבוע בגביע, 2:0 ליובנטוס, כשלפני כן, היא ניצחה בשני משחקים רצופים בליגה, אך בסך הכול, הפסידה לאציו בחמישה משבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא ללא תיקו, ב-12 משחקים רצופים. רומא היום ללא אנדיקה המוצהב וללא אזמון הפצוע. לאציו מנגד, ללא זקאני, סגן מלך השערים שלה וללא פרובדאל, השוער הראשון, חיסרון משמעותי עבורה. גם לצארי ורובלה הפצועים, לא ישחקו. בסיבוב הראשון, תיקו ללא שערים, כשהשתיים נפגשו גם בגביע ולאציו ניצחה שם 1:0. לסט הזה, חסר ניצחון של רומא, שלדעתי בבית היום, מסוגלת לעשות את זה, למרות שיש לה משחק חשוב מאוד השבוע. אני אלך כאן איתה, בליין של 1.95.

אוניון ברלין - לברקוזן - 2 (יחס 1.50)

לברקוזן דוהרת לאליפות, כשהיא בפער של 13 נק' מהמקום השני שם נמצאת ביירן מינכן, כשנותרו לתום העונה עוד שבעה מחזורים. לברקוזן תצא למשחק חוץ היום מול אוניון ברלין, שמדורגת במקום ה-12. ברין עם 29 נק', רחוקה 9 נק' מהקו האדום שם נמצאת מיינץ. היא תארח את המשחק היום, כשהיא אחרי תיקו מול פרנקפורט וניצחון על ברמן, זאת אחרי שני הפסדים ותיקו. לברקוזן מנגד, לא הפסידה במשחק ליגה, מאז חודש מאי 23. היא ניצחה בכל שבעת המשחקים האחרונים שלה. ברלין היום ללא רוסילון והאברר הפצועים. לברקוזן מנגד, בסגל מלא למשחק. בסיבוב הראשון, 4:0 חלק ללברקוזן, שלדעתי, תנצח גם הפעם. אולי זה לא ייגמר עם רביעיה, אבל כן עם שלוש נקודות. 1.50 עליה.

ספורטינג ליסבון - בנפיקה ליסבון - 1 (יחס 1.85)

שבעה מחזורים לסיום העונה, הצמרת בפורטוגל, לוהטת. ספורטינג ליסבון במקום הראשון בטבלה עם 68 נק' ו-26 משחקים, כשבנפיקה שניה עם 67 נק' ומשחק יותר. ניצחון היום של ספורטינג והפער יגדל ל-4 ולבנפיקה, יהיה קשה מאוד לסגור את זה. ספורטינג אחרי תיקו 2:2 מול אותה בנפיקה בגביע, אחרי שניצחה אותה במשחק הראשון. במסגרת הליגה, היא אחרי שני ניצחונות רצופים על בואבישטה ומול אסטרלה, שהגיעו אחרי שהפסידה בליגה האירופית לאטאלנטה. בנפיקה מנגד, עם ארבעה ניצחונות רצופים, לפני התיקו 2:2 בגביע מול ספורטינג. המארחת תחסר למשחק היום שני שחקנים חשובים מאוד. גונסאלבש, מלך הבישולים של הקבוצה ויותר חשוב, את אנטוניו אדאן, השוער הראשון שלה, שניהם פצועים. בנפיקה מנגד, בסגל מלא למשחק. העונה השתיים נפגשו כבר שלוש פעמים. מעבר לתוצאות בגביע, במסגרת הליגה, ניצחה בנפיקה, 2:1 בבית. זה נכון שספורטינג ללא השוער שלה, אבל היא סומכת על החלק הקדמי שלה ועל ההגנה, שיעשו את העבודה ובבית, יקחו את שלוש הנקודות שהם צריכים. 1.85 על ספורטינג. 

דורטמונד - שטוטגרט - 1 (יחס 2.10)

משחק צמרת בגרמניה, בין דורטמונד, שבמקום הרביעי בטבלה לה 53 נק', אל מול שטוטגרט, השלישית, לה 57 נק'. השתיים במאבק על מקום שמוביל לאלופות בעונה הבאה, כשגם לייפציג עם 50 נק', אורבת לשתיהן. דורטמונד מגיעה למשחק היום כשהיא ניצחה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה, ארבעה בליגה ואחד באלופות. השבוע היא תפגוש את אתלטיקו מדריד ברבע גמר הגביע, אך עד אז, היא תארח את שטוטגרט. האורחת היום, אחרי תיקו 3:3 מול הידנהיים, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשהיא לא הפסידה בשבעה משחקים רצופים, במהלכם היא ניצחה בחמישה. דורטמונד תחסר היום את מלך השערים שלה, דונייל מאלן הפצוע. שטוטגרט מנגד, ללא אנטון המוצהב וללא זגאדו ורואולט הפצועים. השתיים נפגשו העונה כבר פעמיים. בשני המפגשים, ניצחה שטוטגרט, 2:1 בליגה ו-2:0 בגביע. היום זה יהיה תורה של דורטמונד לנקום. זה נכון שהיא ללא הכובש המצטיין שלה, אבל בבית, מול הקהל שלה, בקרב חשוב על ליגת האלופות, לדעתי דורטמונד תעשה את העבודה שלה. 2.10 עליה.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות