קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום שלישי - 26.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

גיאורגיה - יוון - 2 (יחס 2.10)
בין 2-3 שערים (יחס 1.80)

גמר פליאוף, מפגש בין גיאורגיה, שניצחה את לוקסמבורג 2:0 לפני חמישה ימים, אל מול נבחרת יוון, שניצחה את קזחסטן בקלות, בתוצאה 5:0. המנצחת, תעפיל למשחקי היורו. השתיים נפגשו לא מעט פעמים בעבר, כשהמפגש האחרון היא לפני שלוש שנים, במסגרת מוק' המונדיאל, אז נפרדו השתיים בתיקו ביוון, שניצחה בסיבוב השני 2:0. זה לא ממש עזר ליוונים שסיימו במקום השלישי בבית שכלל את שבדיה ואת ספרד, אבל הפעם יש להם הזדמנות מצוינת להעפיל ליורו, אם ינצחו בגיאורגיה. המארחת מגיעה למשחק היום כשהיא ניצחה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה והפסידה למעשה פעם אחת במהלך 12 משחקי הבית האחרונים שלה. עם זאת, רוב משחקי הבית, היו מול קבוצות ברמה שלה ומטה. יוון מנגד, עם הפסד בודד בחמשת המשחקים האחרונים שלה. זה קרה מול הולנד לפני שנה כשלרעתם של יוון יש לומר, שהם ניצחו פעמיים בלבד, במהלך שבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, בגיברלטר ובאירלנד. גיאורגיה מציגה כדורגל יפה בבית, אך עם זאת, מול קבוצה טובה ממנה, כמו יוון, היא צפויה להתקשות. אני לא צופה שנראה משחק רב שערים כאן, בגג שני שערים. ההימור שלי הוא על היוונים, בליין של 2.10, לצד 2-3 שערים במשחק, בליין של 1.80.

אוקראינה - איסלנד / מחצית - 1 (יחס 1.80)
בין 2-3 שערים (יחס 1.80)

נבחרת ישראל פספסה הזדמנות לשחק במשחק הגמר הזה, כשהפסידה לנבחרת איסלנד בתוצאה 4:1 בהונגריה. איסלנד העפילה למשחק הגמר, שיערך מול נבחרת אוקראינה, שניצחה בקושי, 2:1 את נבחרת בוסניה, כשהיא כובשת פעמיים בדקות הסיום. המשחק היום יערך בוורוצלאב, פולין. האוקראינים אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה, איסלנד מנגד, עם שלושה ניצחונות רצופים, אך הם השיגו ניצחונות מול יריבות חלשות יחסית, כמו גוואטמלה, הונדורס וכן, גם מול הנבחרת החלשה שלנו. המפגש האחרון בין השתיים, התקיים במוק' מונדיאל 2018, אז ניצחה איסלנד 2:0 בבית, אחרי תיקו באוקראינה. שני עשורים לפני כן, ניצחה אוקראינה באיסלנד, אחרי תיקו בקייב. אל תתרשמו מהיכולת של איסלנד מול ישראל. מול אוקראינה הדברים יראו שונה לחלוטין ואוקראינה, שלא תזלזל באיסלנד, צפויה לנצח את המשחק הזה ולהעפיל ליורו. בין 2-3 שערים במשחק הזה, כשלדעתי, אוקראינה תפתח חזק ותוביל כבר במחצית. 1.80 על שני ההימורים.

ווילס - פולין - X (יחס 2.75)

ווילס ופולין יפגשו בקרדיף, למשחק גמר הפליאוף לעליה ליורו. ווילס אחרי 4:1 מרשים על פינלנד, פולין מנגד, עם חמישיה לרשת של אסטוניה בדרך לגמר. שתי הנבחרות נראות טוב במשחקים האחרונים שלה. ווילס עם רצף של שישה משחקים ללא הפסד, בארבעה מהם הם ניצחו. פולין מנגד, עם שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. לרעתה של פולין נאמר, שהיא הפסידה בארבעה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, עם ניצחון בודד במהלך השישה האחרונים, כשלפני שנתיים, פולין שיחקה בווילס במסגרת ליגת האומות וניצחה אותה 1:0. ווילס מנגד, ללא הפסד בחמישה משחקי בית רצופים, בשלושה מהם הם ניצחו. ווילס עם יתרון ביתיות, אבל על הנייר, פולין נבחרת חזקה יותר. פולין אגב, גברה על ווילס בכל ששת המפגשים האחרונים בין השתיים כשההפסד היחיד שלה לווילס, היה בשנת 1973. הביתיות תשחק כאן תפקיד ולדעתי, ווילס לא תפסיד ב-90 דק'. פולין אולי תעלה ליורו, אבל רק אחרי הארכה. 2.75 על תיקו כאן.

גרמניה - הולנד - 1 (יחס 1.70)

גרמניה והולנד יפגשו בפרנקפורט למשחק ידידות, כשהגרמנים מגיעים למשחק היום אחרי 2:0 על צרפת, בזמן שהולנד, הביסה את נבחרת סקוטלנד, 4:0 יום לפני כן. הגרמנים היום ללא פאבלוביץ ובסטה הפצועים, הולנד מנגד, ללא ברוביי, זיקזי וללא ואן דה ון הפצועים. בגדול, שתי הקבוצות עם סגלים זהים, שהביסו השבוע את היריבות שלהם. המפגש האחרון בין השתיים, היה משחק ידידות לפני שנתיים שהסתיים בתיקו בהולנד. המשחק הרשמי האחרון בינהן, היה במסגרת מוק' יורו 2020, אז ניצחה גרמניה 3:2 בהולנד וההולנדים גמלו להם עם 4:2 בגרמניה. הגרמנים פייבוריטים כאן מבחינת היחס ואם הם ישחקו כפי ששיחקו מול צרפת, המשחק הזה יהיה בידיים שלהם, עם כל הכבוד לכתומים. ליין של 1.70 על הגרמנים. 

ספרד - ברזיל / מעל 2.5 (יחס 1.75)

נבחרת ספרד חזרה מאוכזבת מהמפגש מול קולומביה, בו היא הפסידה השבוע 1:0. ברזיל מנגד, עם סגל נחות יחסית, ניצח בלונדון את נבחרת אנגליה בתוצאה 1:0. התוצאות האלו שברו מומנטומים שונים אצל השתיים, כשההפסד של ספרד, קטע לה רצף של שישה ניצחונות, בזמן שהניצחון של ברזיל, עצר רצף של שלושה הפסדים. ספרד היום לא גאיה הפצוע, ברזיל הפעם מגיעה בסגל יחסית לא רע, למשחק במדריד. יש לי הרגשה שאנחנו נראה כאן משחק פתוח, לא מעט התקפות משני הכיוונים ואפשרות סבירה של מעל 2.5 שערים. הליין על כך, 1.75.

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות