קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי השבת - 23.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

אלקורקון - אוביידו - 2 (יחס 1.95)

ליגה שניה בספרד, מפגש בין אלקורקון שבמקום ה-20 בטבלה, אל מול אוביידו, השמינית. אלקורקון מתחת לקו האדום, מגיעה למשחק היום כשהיא אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, במהלכם היא הפסידה בשלושה משחקי חוץ וסיימה בשתי תוצאות תיקו בבית. בסך הכול, ניצחה הקבוצה פעם אחת, במהלך שמונת המשחקים האחרונים שלה, כשבמסגרת משחקי הבית האחרונים שלה, היא ללא הפסד, בשמונה משחקי בית רצופים, במהלכם היא סיימה שש פעמים בתיקו וניצחה פעמיים. אוביידו מנגד, אחרי תיקו ביתי מול ראסינג סנטאנדר, אחרי שני ניצחונות רצופים, כשהיא הפסידה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה ופעמיים, במהלך 13 המשחקים האחרונים. אוביידו, שכאמור מדורגת במקום השמיני בטבלה, מנסה להתברג למקום שיוביל בסוף העונה לעליה לליגה הראשונה או לפליאוף, כשהיא רחוקה רק 5 נק' מהמקום השני. אלקורקון תחסר למשחק היום את קאליס המושעה כשאוביידו ללא טארין והרננדז הפצועים, כשלואנגו מושעה ולא ישחק. בסיבוב הראשון, 2:0 לאוביידו, שניצחה את אלקורקון בכל שלושת המפגשים האחרונים בינהן ולא הפסידה לה מאז 2019. אני חושב שאוביידו תמשיך במומנטום הזה מול אלקורקון ולמרות שהמארחת עם רצף יפה של משחקי בית ללא הפסד, היום יגיע אחד שכזה. 1.95 על אוביידו.

אספניול - טנריפה - 1 (יחס 1.75)

אספניול במקום השלישי בטבלת הליגה השניה בספרד, תארח היום את טנריפה, שמדורגת במקום ה-13. אספניול רחוקה נקודה מהמקום השני, שם נמצאת אלצ'ה, כשצמרת הליגה השניה בספרד, צמודה מאוד ומהמקום השני עד למקום העשירי, יש פער של 6 נק' בלבד. אספניול אחרי ניצחון בסראגוסה, כשהיא עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, בשלושה מהם היא ניצחה, עם הפסד בודד במהלך שבעת המשחקים האחרונים שלה. טנריפה מנגד, אחרי תיקו והפסד, כשהיא ניצחה פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא נמצאת במקום ה-13 כאמור, רחוקה כרגע 8 נק' מהמקום השישי שיוביל בתום העונה לפליאוף עליה. על הנייר, אספניול חזקה משמעותית מטנריפה, אך היא מגיעה למשחק היום עם סגל מאוד חסר. אוליבאן וסאנצ'ז מורחקים, סאדיק, רובן, ברייטוויט, פוי וקלארו פצועים ולא ישחקו. טנריפה מנגד, ללא אלונסו וסאנז הפצועים. בסיבוב הראשון, 1:0 לטנריפה, שלא הפסידה לאספניול גם בשני מפגשים לפני כן, בהם הן נפרדו בתיקו. אם לא רשימת הפצועים והמורחקים של אספניול, הליין עליה היה נמוך יותר מ-1.75 לדעתי. זה הימור מסוכן, טנריפה יכולה לעקוץ כאן, כפי שעשתה בסיבוב הראשון. עם זאת, עדיין, משחק ביתי של אספניול שגם עם המחליפים שלה, חייבת לעשות את זה מול טנריפה, שמגיעה למשחק היום במומנטום לא טוב. אני אלך בכל זאת עם המארחת.

קרלייל - סטיבנייג' - 2 (יחס 1.55)

משחק במסגרת הליגה השלישית באנגליה, בין קרלייל, שסוגרת את טבלת הליגה עם 23 נק', אל מול סטיבנייג', שבמקום השמיני, לה 61 נק'. בזמן שסטיבנייג' רחוקה רק 2 נק' ממקום שיוביל לפליאוף עליה, סטיבנייג' אחרונה כאמור, כשהיא רחוקה כרגע 14 נק' מחוף מבטחים והסיכויים שלה לשרוד נגד הירידה, דיי אפסיים. היא מגיעה למשחק היום עם ארבעה הפסדים רצופים, במהלכם היא ספגה עשרה שערים. גם סטיבנייג' לא בכושר טוב כשהיא הפסידה בשני המחזורים האחרונים מול לייטון ומול פטרבורו, כשלפני כן, שתי תוצאות תיקו. בסיבוב הראשון, תיקו 2:2 בין השתיים, כשבעונה שעברה, גם תיקו בין השתיים במגרשה של קרלייל, שהפסידה בסיבוב הראשון בסטיבנייג'. למרות שהאורחת בעצמה לא בכושר טוב, מול קרלייל הפעם זה אמור וחייב להסתיים עם שלוש נקודות בכיס. 1.55 על האורחת.

אנגליה - ברזיל - 1 (יחס 1.75)

אחת המועמדות החזקות מבחינת יחסי הימורים לזכיה ביורו הקרוב, היא נבחרת אנגליה, שתארח היום בלונדון, את נבחרת ברזיל. האנגלים שיחקו בנובמבר האחרון במשחקי מוק' היורו, כשלפני התיקו החסר משמעות מול מקדוניה, הם רשמו ניצחונות על מלטה ומול איטליה. ברזיל מנגד, הפסידה בכל שלושת המשחקים האחרונים שלה במסגרת מוק' גביע העולם הבא, ההפסדים היו לארגנטינה, קולומביה ומול אורוגוואי, כשהניצחון האחרון שלהם היה בספטמבר, מול נבחרת פרו. זה נכון שלברזיל יש אין סוף כישרונות, אבל למשחק היום הם מגיעים בסגל חסר מאוד, ללא שני השוערים הראשונים שלה, ללא אליסון וללא מוראס. גם מרקיניוס, ניימאר, קאסמירו ומרטינלי פצועים ולא ישחקו. אנגליה מנגד, ללא סאקה והנדרסון הפצועים, תרצה להציג משחק טוב שלה מול קבוצה ברמה של ברזיל, לקראת היורו הקרוב. ליין של 1.75 על הנבחרת האנגלית. 

אירלנד - בלגיה - 2 (יחס 1.70)

משחק ידידות בין נבחרות אירלנד ובלגיה. האירים מגיעים למשחק היום כשבנובמבר האחרון הם סיימו בתיקו במשחק ידידות מול ניו זילנד, כשלפני כן, במסגרת מוק' היורו, הם רשמו לא מעט הפסדים בבית שכלל את צרפת, הולנד ואת יוון. הבלגים מנגד, כמו תמיד, נתנו הצגות במשחקי המוקדמות וסיימו עם שישה ניצחונות בשמונה משחקים ללא הפסד ועם 22 שערי זכות. בין לבין הנבחרת הבלגית יצאה גם לגרמניה וניצחה שם במשחק ידידות ולאחרונה גם ניצחה באותה מסגרת ידידותית את נבחרת סרביה בבית. המשחק יערך בדאבלין, אירלנד, שתחסר למשחק היום את סקיילס ואת פארוט הפצועים. הבלגים מנגד, ללא לוקאקו הפצוע. גם בלעדיו, בלגיה עדיפה על הנבחרת האירית והיא נראית כמו אחת שלוקחת ברצינות, כל משחק, בין אם זה תחרותי, או ידידותי. 1.70 על הבלגים.

קישור להערה
Dubi Grizzly 500+
966

מסכים בבלגיה ! 

תודה רבה על ההשקעה ושיהיה בהצלחה :) 

קישור להערה
לוויתן 500+
508

שבת שלום

אלקורקון - אוביידו הייתי לוקח את אלקורקון עם הפלוס 

קבוצה ביתיתי שחייבת נקודות

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות