קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום חמישי - 29.3.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

קריית שמונה - עירוני רמת השרון - 1 (יחס 1.60)

שמינית גמר גביע המדינה, מפגש בין קריית שמונה שמוליכה את הליגה הלאומית, אל מול רמת השרון, שבמקום השישי באותה הליגה. קריית שמונה מגיעה למשחק היום בכושר טוב, אחרי שני ניצחונות רצופים, במהלכם היא כבשה שבעה שערים וספגה פעם אחת. אגב, קריית שמונה הפסידה פעם אחת, במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה. רמת השרון שתשחק מולה היום, בכושר לא רע בעצמה. ארבעה משחקים ללא הפסד, עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, לצד הפסד בודד במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה. בסיבוב הקודם, קריית שמונה הדיחה את צעירי כפר קנא, בזמן שרמת השרון הדיחה את בני סכנין בפנדלים. השתיים כבר נפגשו העונה פעמיים בליגה. רמת השרון ניצחה בסיבוב הראשון, 2:1 בבית. קריית שמונה הביסה אותה בסיבוב השני, 3:0. לא חושב שנראה כאן משהו שונה היום, ממה שהיה בסיבוב השני. קריית שמונה בכושר מצוין ולמרות שרמת השרון בעצמה נראית לא רע לאחרונה, הפערים בין השתיים לדעתי מספיק גדולים, בכדי שקריית שמונה תעפיל לסיבוב הבא. ליין של 1.60 על הקבוצה מהצפון, שתארח את המשחק אגב, בנתניה.

א. בילבאו - אתלטיקו מדריד - X (יחס 2.90)

מאיורקה כבר העפילה לגמר גביע המלך והיא מחכה לבילבאו או לאתלטיקו מדריד, אחרי שבמשחק הראשון בין השתיים, במדריד, ניצחה בילבאו, בתוצאה 1:0. במסגרת הליגה, בילבאו במקום החמישי בטבלה, מדריד רביעית ביתרון של שלוש נקודות מעליה. בילבאו תחסר למשחק היום את אנדר הררה ואת אלבארס הפצועים. גם גומז בספק למשחק. מדריד מנגד, בסגל מעט חסר, כשהחיסרון המשמעותי הוא אנטואן גריזמן הפצוע. גם אספיליקואטה, חימנס ולמר הפצועים, לא ישחקו. מלבד משחק הגביע בין השתיים, הן נפגשו גם בליגה, שם ניצחה בילבאו, 2:0 בבית, דווקא אחרי שני ניצחונות של מדריד בעונה שעברה. על הנייר, אתלטיקו מעט יותר טובה, אבל היום על המגרש, אני חושב שנראה את בילבאו טובה יותר, כשהיא בסגל טוב יותר. לא בטוח שהיא תנצח, היא גם לא חייבת לנצח כאן, אחרי שניצחה במשחק הראשון. תוצאת תיקו כאן מצוינת לה ובליין של 2.90, שווה לקחת כאן X.

ספורטינג ליסבון - בנפיקה ליסבון - X (יחס 2.95)
ספורטינג ליסבון - בנפיקה ליסבון (1+) - 2 (יחס 1.60)

משחק ראשון מתוך שניים במסגרת חצי גמר הגביע בפורטוגל. ספורטינג ליסבון במקום השני בליגה, עם 56 נק', תארח היום את בנפיקה, שמוליכה את הליגה, ביתרון של שתי נקודות מעליה. למשחק היום מגיעה ספורטינג, אחרי שתי תוצאות תיקו, הראשון בליגה האירופית מול יאנג בויז השוויצרית והשני בליגה, מול ריו אווה בחוץ. ספורטינג לא הפסידה בשבעה משחקים רצופים, כשהאחרון שלה היה בגביע הליגה, מול בראגה, היחיד שלה במהלך 16 המשחקים האחרונים. בנפיקה מנגד, אחרי 4:0 בליגה מול פורטינמונסה, אחרי תיקו בליגה האירופית בטולוז. בסך הכול, בנפיקה ללא הפסד במהלך 22 משחקים רצופים, במהלכם ניצחה הקבוצה ב-14 משחקים. השתיים נפגשו העונה כבר בליגה, במשחק בו ניצחה בנפיקה בבית, 2:1, אחרי שתי תוצאות תיקו בינהן. מלבד המשחק היום, הן יפגשו פעמיים נוספות, במשחק הגומלין שיערך בבנפיקה בעוד חודש וארבעה ימים לאחר מכן, למשחק ליגה, שאולי יקבע מי תהיה אלופה. ספורטינג היום ללא פאוליניו, סגן מלך השערים של הקבוצה, שכבש עד כה תשעה שערים. בנפיקה מנגד, בסגל מלא, למעט ברנאט, חיסרון לא משמעותי. מה שכן משמעותי, זה הביתיות במפגש בין השתיים אך בכל זאת, אני חושב שבנפיקה טובה יותר מספורטינג והיא לא תפסיד את המשחק היום. 1.60 על בנפיקה בפלוס ותיקו, בליין גבוה של 2.95.

סיון - יאנג בויז - 2 (יחס 1.70)

רבע גמר גביע בשוויץ', מפגש בין סיון שבמקום הראשון בליגה השניה, אל מול יאנג בויז, שמוליכה את הליגה הראשונה. סיון בכושר מצוין, עם חמישה ניצחונות רצופים, לעומת יאנג בויז, שמגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה לסרבט בליגה וסיימה בתיקו מול ספורטינג ליסבון בליגה האירופית. היא ניצחה פעם אחת במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. סיון תחסר למשקח היום את איטייטינגה, קווארה ואת מובנדז'ה הפצועים. יאנג בויז מנגד, ללא מלך הבישולים שלה, פיליפ אוגריניץ'. גם בניטו ואימרי הפצועים, יעדרו היום. השתיים נפגשו לפני חודש למשחק ידידות, בו ניצחה יאנג בויז, 4:3 במשחק ללא הגנות. במסגרת הליגה, הן נפגשו לפני שנה בליגה, אז ניצחה יאנג בויז בקלות, 2:0 בחוץ ו-4:0 בבית. היא גברה על סיון אגב, בשמונה מתשעת המפגשים האחרונים בין השתיים, אז למה שזה לא יקרה היום שוב ? 1.70 לניצחון חוץ של יאנג בויז. 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות