קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום רביעי - 28.2.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

וולבס - ברייטון - X (יחס 3.20)

סיבוב חמישי בגביע האנגלי, מפגש בין וולבס שבמקום התשיעי בטבלה, אל מול ברייטון, השביעית. וולבס אחרי שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלה. ברייטון מנגד, אחרי תיקו מול אברטון, אחרי שהביסה בחוץ בקלות, 5:0 את שפילד יונייטד. היא הפסידה פעם אחת במהלך ארבעת המשחקים האחרונים שלה. וולבס היום ללא מתאוס קוניה, סגן מלך השערים שלה. ברייטון מנגד, בסגל חסר מאוד, ללא פדרו, מלך השערים, מיטומה, קשר מצוין. גם מילנר ומארץ' הפצועים יעדרו. במסגרת הליגה, השתיים נפרדו בתיקו ללא שערים במגרשה של ברייטון, אחרי שזו הביסה את וולבס 4:1 בסיבוב הראשון. אגב, ברייטון ניצחה את וולבס בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בינהם, בכולם היא הביסה את וולבס. היא תתקשה היום עם הסגל החסר שלה, נוסיף לזה שזה משחק גביע ולדעתי, הוא לא יוכרע בתום 90 דק'. ליין של 3.20 על תוצאת תיקו. 

ליברפול - סאות'המפטון - 1 (יחס 1.55)

ליברפול מוליכה את הפרמייר ליג, תארח היום בגביע את סאותהמפטון הרביעית, בצ'מפיונשיפ. ליברפול אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשבמשחקה האחרון בגמר גביע הליגה, היא ניצחה את צ'לסי בהארכה. סאותהמפטון מנגד, אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלה. ליברפול תשחק היום בסגל חסר מאוד. ג'וטה, ארנולד, אליסון, גראנברך, אנדו, ג'ונס, מאטיפ ודואק פצועים ויעדרו. גם סלאח, נונייס וסוזובוסלאי הפצועים, בספק למשחק. סאותהמפטון מנגד, בסגל מלא למשחק היום ורק בשל כך, הליין על ליברפול יחסית גבוה ועומד על 1.55. למרות זאת, אני חושב שליברפול תעשה את העבודה שלה, השחקנים הצעירים והמחליפים שלה, ירצו להוכיח שגם הם מסוגלים להביא תוצאות. אני אסמן כאן 1.

אינטר - אטאלנטה - 1 (יחס 1.50)

מחזור 26 באיטליה, מפגש בין אינטר המוליכה, אל מול אטאלנטה שבמקום החמישי. אינטר בכושר מצוין. רצף של עשרה ניצחונות ו-28 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. אטאלנטה מנגד, אחרי תיקו מול מילאן בחוץ, שהגיע אחרי שישה ניצחונות רצופים, כשגם היא עם רצף יפה ללא הפסדים, שעומד על עשרה משחקים. אינטר היום ללא תוראם הפצוע, חיסרון משמעותי. גם אצ'רבי וקוודראדו הפצועים יעדרו. בנוסף לאלו, יאן סומר, שוערה הראשון של הקבוצה, בספק למשחק. אטאלנטה מנגד, בסגל מלא היום, תקווה להשיג תוצאה טובה בסן סירו. בסיבוב הראשון, 2:1 לאינטר במגרשה של אטאלנטה, כשאינטר גברה על אטאלנטה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בינהן. גם ללא השחקנים שיעדרו היום וגם אם היא תשחק עם שוער המשנה שלה, אינטר בבית, פייבוריטית מול אטאלנטה ולדעתי, היא תנצח כאן. 1.50 עליה. 

ססואולו - נאפולי - 2 (יחס 1.65)
מעל 2.5 שערים (יחס 1.55)

ססואולו במקום ה-17 בטבלה, תארח היום את נאפולי שבמקום התשיעי. ססואולו בכושר רע, אחרי שני הפסדים רצופים ועם רצף ארוך יותר של שישה משחקים ללא הפסדים, בחמישה משחקים היא הפסידה, כשהיא סופגת כמות לא מבוטלת של שערים העונה הזו. נאפולי מנגד, אחרי שלוש תוצאות תיקו, בשלושתם 1:1 מול גנואה וקליארי בליגה וגם מול ברצלונה באלופות. לפני כן, הפסד מול מילאן בחוץ. ססואולו היום ללא ברארדי, מלך השערים של הקבוצה. גם בולוצ'ה וארליץ' הפצועים, יעדרו. נאפולי מנגד, ללא נגונגה הפצוע. בסיבוב הראשון, 2:0 לנאפולי בבית, כשהיא גברה על ססואולו בארבעה משחקים רצופים, במהלכם היא כבשה מולה 14 שערים וספגה רק שער אחד. נאפולי תנצח כאן לדעתי, כשהליין עליה עומד על 1.65. נוסיף גם מעל 2.5 שערים, בליין של 1.55.

 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות