קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 25.2.24


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

צ'לסי - ליברפול - X (יחס 3.00)

גמר גביע הליגה באנגליה, מפגש בין צ'לסי שבמקום העשירי בטבלה, אל מול ליברפול, המוליכה. המשחק יערך בוומבלי, לונדון. צ'לסי מגיעה למשחק היום אחרי תיקו מול מנצ' סיטי, אחרי שניצחה פעמיים בחוץ, 3:1 את אסטון וילה בגביע האנגלי ו-3:1 את קריסטל פאלאס בליגה. ליברפול מנגד, אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פעמיים 4:1 מול ברנטפורד ומול לוטון, לצד 3:1 מול ברנלי, כשגם לפני כן, היא ניצחה 4:1 את אותה צ'לסי שהיא תפגוש היום, כשבין לבין היא הובסה 3:1 לארנסל. כל ששת המשחקים האחרונים שלה, מעל 4 שערים בממוצע למשחק ורק פעם אחת, במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה, נכבשו פחות משלושה שערים למשחק. צ'לסי היום ללא אוגוצ'ווקו, קוקרייה, באדאשיל וג'יימס הפצועים. גם רוברט סאנצ'ס בספק למשחק. ליברפול מנגד, עם רשימת חיסורים שיכולה להרכיב קבוצה שתתמודד על האליפות. ג'וטה, סגן מלך השערים, אליסון, השוער הראשון, ארנולד, ג'ונס ומאטיפ פצועים ויעדרו. גם מוחמד סלאח, מלך השערים, נונייס, סגן מלך השערים וסוזובוסלאי פצועים ושלושתם בספק למשחק. השתיים נפגשו העונה פעמיים כבר. תיקו 1:1 במגרשה של צ'לסי ו-4:1 לליברפול באנפילד. שבעה משמונת המפגשים האחרונים בין השתיים, הסתיימו בתיקו. עם הסגלים החסרים של השתיים, לא שולל תיקו גם הפעם. פי 3.00 על תיקו פה שיגרר אולי בסופו של דבר גם לפנדלים. 

קליארי - נאפולי - 2 (יחס 1.70)

קליארי במקום הלפני אחרון בטבלה, תארח היום את נאפולי שבמקום התשיעי. קליארי אחרי תיקו מול אודינזה בחוץ, שהגיע אחרי רצף של ארבעה הפסדים. נאפולי מנגד, אחרי תיקו 1:1 מול ברצלונה באלופות, זאת אחרי תיקו בליגה מול גנואה והפסד לפני כן מול מילאן. נאפולי ניצחה פעם אחת במהלך ששת המשחקים האחרונים שלה, לצד שני הפסדים במהלך שמונת המשחקים האחרונים. קלירי תחסר למשחק היום את אוריסטניו, שומורודוב ואת חאדיקאוס הפצועים. נאפולי מנגד, ללא מלך הבישולים שלה, די לורנצו המוצהב. גם נגונגה פצוע והוא בספק למשחק. בסיבוב הראשון, 2:1 לנאפולי שלא הפסידה לקליארי בששת המפגשים האחרונים בינהם, במהלכם ניצחה נאפולי בארבעה מפגשים. היא אמרנם לא בכושר מרשים, אבל בהחלט אמורה לנצח את קליארי, אחת החלשות בליגה. 1.70 עליה. 

מילאן - אטאלנטה - X (יחס 3.10)
תוצאת תיקו במחצית (יחס 2.00)

מילאן במקום השלישי בטבלה, תארח היום את אטאלנטה שבמקום החמישי. מילאן מגיעה למשחק היום אחרי שהפסידה בליגה האירופית, 3:2 למול ראן הצרפתית בחוץ, זאת אחרי שהובסה בליגה, 4:2 בחוץ מול מונזה. שני ההפסדים של מילאן, הגיעו אחרי רצף של שלושה ניצחונות ושישה משחקים ללא הפסד, במהלכם היא ניצחה חמש פעמים. אטאלנטה מנגד, בכושר מצוין. רצף של שישה ניצחונות ושמונה במהלך תשעת המשחקים האחרונים שלה, ללא הפסדים. גם החלק הקדמי שלה עובד מצוין, שהיא כובשת לא מעט שערים במשחקים האחרונים שלה, בממוצע של 2.5 שערים למשחק, במהלך שבעת הניצחונות האחרונים שלה. מילאן היום ללא סגן מלך השערים שלה, לוקה יוביץ המושעה. גם קלבריה, טומורי ופובגה פצועים ולא ישחקו. אטאלנטה מנגד, תחסר היום את מלך השערים שלה, לוקמן הפצוע. גם פאלומינו לא ישחק. בסיבוב הראשון, 3:2 לאטאלנטה כשהן נפגשו גם בגביע, שם ניצחה אטאלנטה פעם נוספת, 2:1. מילאן תנסה לנקום ביריבה שלה, אבל זו מגיעה למשחק היום בכושר מצוין ואני לא חושב שהיא תפסיד כאן. תוצאת תיקו כאן בליין של 3.10. לא שולל גם תיקו בהפסקה, בליין של פי 2.00. שווה ניסיון.

טולוז - ליל - 2 (יחס 1.75)

טולוז מדורגת במקום ה-14 בליגה הצרפתית, תארח היום את ליל, הרביעית. טולוז מגיעה למשחק היום אחרי תיקו בליגה האירופית מול בנפיקה בבית. זאת אחרי שניצחה בליגה את מונאקו בחוץ והפסידה פעמיים, מול נאנט בליגה ומול אותה בנפיקה, בחוץ. ליל מנגד, אחרי ניצחון מול לה האבר בבית, אחרי שני הפסדים רצופים, 2:1 מול ליון בגביע ו-3:1 מול פ.ס.ז בליגה. טולוז תחסר למשחק היום את דסלר ואת דיארה הפצועים. ליל ללא מספר שחקנים, בינהם בנג'מן אנדר המוצהב. גם קאבלה, קבאליירו, אומטיטי, מוראייש ואיליץ' פצועים ולא ישחקו. בסיבוב הראשון, תיקו 1:1 בין השתיים, אחרי רצף ניצחונות שלי ליל מולה. למרות הסגל החסר, היא עדיין טוב היותר מטולוז. בליין של 1.75, אני אלך כאן עם האורחת.

 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות