קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 חולוניה - הפועל ת"א 💜💛 vs ❤️🤍 WIN


שמול שמול

הודעות מומלצות

שמול שמול 500+
20.2k
יחס ההמלצה כולל : 1.80
רמת הביטחון :

חולון +6

ביחס 1.80

חולוניה תארח את הפועל ת"א למשחק סופר מסקרן בהיכל הטוטו לפני שיוצאים לפגרת הנבחרות. הסגולים מגיעים אחרי ניצחון ענק ברוממה על החיפאים האדומים שהם מוכיחים בעיקר לכולנו שהשלם עולה על סך חלקיו. הפועל ת"א מהצד השני מגיעה אחרי ניצחון קל על עפולה שלא באמת היוותה יריב ראוי בערך מהרבע הראשון שהיא אכן הייתה צריכה את זה אחרי הדרבי המביש משהו. הפועל ת"א את חולון תמיד מסקרן ותמיד יש אווירה בטח כשחולון מארחת - 3 משחקים אחרונים בהם חולון מארחת את הפועל ת"א , ב - 2 מהם חולון מנצחת. על אף החיסורים של סמית' והאריס ועכשיו התווסף גם שון דאוסון לרשימה שהם אכן חיסורים קריטיים, ההחתמה הנהדרת/גניבה/בינגו של קווין הרווי היא משהו שלא קורה כל יום. שחקן שמשחק 4 עם קליעה רכה ויכולת נהדרת גם מחוץ לקשת (היה מחוזר בעבר אצל הצהובים מתל אביב). ללא ספק שיחזרו הפצועים בחולון יחד איתו יכול להיות מעניין מאוד והוא יכול להתברר כשובר שיוויון. ברנס והבלגי ואנווין הם פרווה מאוד שהדגש הוא על האחרון שכבר נמצא עם המזוודות ליד הדלת בערך מהרגע שהגיע. קרופורד עושה את שלו שהוא נתן משחק נהדר (מיני רבים) מול הפועל חיפה ואתה יודע מה תקבל ממנו בכל רגע נתון - בעיקר לב ונשמה לפני היכולת. וזה חשוב לקבוצה כמו חולון בטח שהיא מגיעה כאנדרדוג כמו הערב. הפועל ת"א מגיעה ללא קאמינגס שלא נרשם וללא עידן זלמנסון שנפצע קצת וגם הוחלף בסגל של הנבחרת על ידי לא אחר מנתנאל ארצי. אצל האדומים חוזר לסגל גם ג'ייקובן בראון שאנגולה ימשיך להיעדר. הפועל ת"א קבוצה יותר מוכשרת ובטח גם יותר קטלנית אבל הליין לטעמי גבוה. על פניו הפועל ת"א לא אמורה להקשות מול "חצי חמישייה פותחת" של חולון אבל המשחק הוא משחק חוץ. בבית של חולון עם האווירה של הקהל שלהם ועם הישראלים שיש לה שמספקים מספרים הרבה יותר טובים בבית מאשר בחוץ (מספיק שאחד יהיה ביום יחסית טוב כי אני פחות מחזיק מהם כמו שהסברתי מול הפועל חיפה, וזו תוספת כוח יחסית טובה). מי שכן מגיע לו פרגון לטעמי הוא ניב משגב. אם ניב יידע לשלוט בקצב שגם ככה הולך להיות בטמפו גבוה כיאה לצורת המשחק של 2 הקבוצות יש לחולון סיכוי לא רע להישאר צמודה ואולי אף צמודה מאוד. שאני מוסיף לכל הסלט הזה גם את התבלין של היריבות הספורטיבית הנהדרת שהתפתחה לה בין השתיים בשנים האחרונות אני חושב שהפועל חולון כקבוצה בהחלט יכולה למתוח את האדומים למשחק צמוד. אצל חולוניה כבר התרגלנו שהם שולפים ציפורניים והם לא נותנים לאף אחד משהו בקלות (תשאלו את מכבי שניצחה שם ממש לא מזמן ב-2 נק' הפרש) ויש המון משקל למשחק הזה אצל השתיים בטח לפני היציאה לפגרה ובטח לתת איזה דגש כלשהו לכל הליגה.

אני עם חולון והפלוס החביב שיכול להתברר כרשת ביטחון לא רעה בכלל.

 

spacer.png

קישור להערה
avile 500+
18.2k

בהצלחה רבה שמול היקר ,פירוט יפה תודה על ההשקעה ,לגבי ההימור לא פשוט בכלל ,תצליח מכל הלב 

קישור להערה
איש הטניס 500+
4.9k

מכבי ניצחו בקושי ב-2 הפרש את חולון, אך שכחת לציין שחולון שיחקו עם שני השחקנים המובילים שלה ותרמו 18 ו-17 נק׳. חשוב מאוד לדייק בהמלצה.

אני על הפועל תל אביב מעל הליין.

בהצלחה.

  • Like 3
קישור להערה
שמול שמול 500+
20.2k
לפני 24 דקות, דור מלול אמר:

בהצלחה חבר

תודה רבה אחי היקר

קישור להערה
moshiko 500+
1.8k

שמול יקר … הייתי איתך בכל המלצות השבוע החולף זכינו ונפלנו יחד…באש ובמיים במיוחד במכבי אתמול…. כתבת בדיוק מה שחשבתי וכתבתי בצאט… הפעם לצערי חלוק עליך … למרות שאני ממש לא אוהב ליין חיסורים כפי שיש לחולון… ללא סמית האריס ועכשיו גם דאוסן…במצב הזה לדעתי גם בחולון בבית עם משגב והזר החדש הנפלא הפועל פייבוריטים גם מעל הליין המכובד ביותר….בהצלחה לטובה יותר … ונמשיך לשתף פעולה … כבר בברצלונה כדורגל …:LoveHeart:

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות