קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG ליגת האלופות - המלצות ליום שלישי - 12.12.23


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.2k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

לאנס - סביליה - 1 (יחס 1.80)

לאנס במקום השלישי בטבלה עם חמש נק', מקדימה את סביליה האחרונה לה שתי נקודות. ללאנס יספיק תיקו בכדי להפעיל לליגה האירופית, כשניצחון של סביליה, יעלה את הספרדים, לליגה האירופית במקומם. לאנס מגיעה למשחק היום אחרי תיקו מול מונפלייה אחרי ניצחון ביתי על ליון, כשבמחזור האחרון של האלופות, הובסה לאנס באנגליה, 6:0 לארסנל. סביליה מנגד, אחרי הפסד חוץ במאיורקה, אחרי ניצחון מול אסטרוגה בגביע ותיקו מול ויאריאל. במחזור האחרון של האלופות, הפסידה סביליה בבית, 3:2 לאיינדהובן. לאנס תשחק היום ללא מקאהאדו הפצוע, כשסביליה בסגל חסר מאוד, ללא אוקאמפוס ופרננדו המושעים וללא לוקבאקיו, נאבאס, סוסו, באדה, אקוניה, דיאז וג'ורדן הפצועים. בסגל כזה, עושה רושם שסביליה תשאיר את הנקודות בצרפת, לאנס תתאושש מעט אחרי התבוסה לארסנל ותנצח את סביליה הפצועה. 1.80 על הצרפתים כאן. 

איינדהובן - ארסנל - X (יחס 3.25)

איינדהובן וארסנל כבר העפילו לסיבוב הבא של ליגת האלופות וגם המיקום הסופי של כל אחת מהן כבר נקבע. איינדהובן תסיים שניה בבית, כשארסנל תסיים ראשונה. ההולנדים מגיעים למשחק היום אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שלושה בליגה ואחד באלופות, 3:2 בסביליה, ניצחון שהבטיח העפלה לסיבוב הבא. ארסנל מנגד, אחרי הפסד בליגה, 1:0 לאסטון וילה, אחרי רצף של שישה ניצחונות, כולל 2:0 על סביליה ו-6:2 על לאנס. איינדהובן היום ללא לוזנו המוצהב, סגן מלך השערים של הקבוצה. כשגם טזה ושוטן פצועים ולא ישחקו. ארסנל מנגד, תשחק ללא טומייאסו, ויירה, רואו ופארטיי הפצועים. בסיבוב הראשון, 4:0 לארסנל באנגליה, תוצאה שלדעתי לא תשוב היום. שתי הקבוצות העפילו לסיבוב הבא, המיקום שלהם לא ישתנה, לא משנה מה תהיה תוצאת המשחק. לדעתי הראש של שתיהן כבר במחזור הקרוב של משחקי הליגה שלהן. לדעתי אנחנו נראה כאן תוצאת תיקו בין השתיים. ליין של פי 3.25 על כך. 

זלצבורג - בנפיקה / מחצית - X (יחס 2.00)

זלצבורג שלישית בבית עם ארבע נק', מקדימה את בנפיקה האחרונה, לה נקודה אחת. לזלצבורג יספיק פה גם הפסד בגול, בכדי להעפיל לסיבוב הבא, כשבנפיקה חייבת ניצחון בהפרש של שני שערים לפחות, בכדי לסיים שלישית. זלצבורג ראשונה בליגה האוסטרית, מגיעה למשחק היום אחרי שלושה ניצחונות ותיקו, בארבעת המשחקים האחרונים שלה. בנפיקה מנגד, אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה, אחרי תיקו 3:3 משוגע מול אינטר, במחזור האחרון של האלופות. האוסטרים יחסרו למשחק היום את קייארגארד, סולט ואת טרזיץ' הפצועים, כשבנפיקה תשחק ללא סילבה המושעה וללא נרס ובה הפצועים. בנפיקה תנסה להפתיע באוסטריה, אחרי שהפסידה לזלצבורג בבית. האוסטרים ינסו לסגור את המשחק ולהבטיח את מקומם בליגה האירופית. תוצאת תיקו כאן תהיה מספיקה לאוסטרים, אבל לא לבנפיקה, שתחזור להתרגז בליגה בפורטוגל. שווה לקחת כאן תיקו במחצית, בליין של פי 2.00, כך שגם אם המשחק הזה יוכרע, לדעתי זה יקרה במחצית השניה. 

מנצ' יונייטד - ביירן מינכן - 2 (יחס 2.10)

יונייטד וביירן מינכן, חטפו על הראש במחזור הליגה האחרון בליגות שלהן. יונייטד הובסה 3-0 בבית מול בורנמות, בזמן שביירן חטפה 5:1 מול פרנקפורט בחוץ. המצב של השתיים באלופות הוא שהגרמנים הבטיחו עליה מהמקום הראשון, כשהם בפער של 8 נק' מהמקום השני. יונייטד אחרונה בבית עם 4 נק', חייבת לנצח היום את המשחק, במטרה להמשיך עונה אירופית. יונייטד עם סגל חסר למשחק היום, ללא סאנ'ו, קאסמירו ומרטינס הפצועים, כשגם רשפורד, מרסיאל, לינדלוף ומאונט פצועים ובספק למשחק. ביירן מנגד, ללא דה ליכט, גנאברי וסאר הפצועים, לא תרצה להפסיד פעם נוספת, אחרי התבוסה במחזור הליגה האחרון. יונייטד בעצמה לא תרצה להפסיד פעם נוספת, אבל היא עוברת עונה מאוד לא יציבה עם לא מעט משחקים חלשים שלה. אף אחד לא יופתע, אם ביירן תנצח באולד טראפורד, את השדים האדומים. הרגשה שלי, ביירן תחזור כמו מלוע של תותח, אחרי ההפסד בליגה, יונייטד שספגה כמות שערים גדולים במשחקים באלופות, תספוג גם הפעם. פי 2.10 על הגרמנים כאן.

  • Like 3
קישור להערה
BESTinKY 0-500
12

דווקא ביירן  לא מסכים איתך לצערי 

באיירן תשחק על תיקו  המשחק לא חשוב לה אבל גם לא תזיע מדי נגד יונייטד..

אם כבר המשחק הזה הייתי הולך על אנדר 2.5 שערים למשחק 

 

קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות