קפוץ אל תוכן
שלח טופס

Football-icon-LG המלצות ווינר למשחקי יום ראשון - 19.11.23 WIN


Slider

הודעות מומלצות

Slider 500+
6.1k
יחס ההמלצה כולל :
רמת הביטחון :

הונגריה - מונטונגרו - 1 (יחס 1.60)

עם התיקו 2:2 הדרמטי מול בולגריה, הבטיחה הונגריה את העפלתה ליורו הקרוב. היא תארח היום לפרוטקול בלבד, את מונטונגרו, שבמקום השלישי בבית עם 11 נק', כשרק ניצחון כאן, יכול להעלות אותה ליורו, זאת בתנאי שסרביה תפסיד במשחק המקביל לבולגריה החלשה. ההונגרים עם שלוש תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשמונטונגרו עם שלושה ניצחונות ביתיים, בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, אחרי ניצחון 2:0 על ליטא השבוע. הונגריה תחסר למשחק היום את קרקז המושעה, כשמונטונגרו מגיעה להונגריה בסגל מלא. זה נכון שההונגרים הבטיחו עליה ליורו, אבל הם ירצו מאוד לשמור על המקום הראשון בבית ולא להפסיד כאן. קמפיין מרשים של הונגריה שלא הפסידה לכל אורכו, ההימור שלי הוא שהיא לא תאבד נקודות היום. ליין של 1.60 לניצחון ביתי שלה. 

סקוטלנד - נורבגיה - X (יחס 2.90)
סקוטלנד - נורבגיה (1+) - 2 (יחס 1.50)

נבחרת סקוטלנד הבטיחה את העליה שלה ליורו השבוע, אחרי שסיימה בתיקו 2:2 מול נבחרת גיאורגיה. הנורבגים ישמחו לסיים לפחות במקום השלישי המכובד בבית הזה ולחכות למרץ, למשחקי פליאוף האומות, אולי משם הם יגיעו ליורו. סקטלנד ללא אדאמס הפצוע, כשהנורבגים מגיעים למשחק היום בסגל מאוד חסר, ללא סהראווי, נוסה, אודגארד, כשגם האלנד פצוע וככל הנראה לא ישחק. בסיבוב הראשון, ניצחה סקוטלנד את נורבגיה בחוץ בתוצאה 2:1 כשהיא עם רצף של ארבעה משחקים חלשים, במהלכם היא הפסידה בשלושה משחקים, שניים מהם במשחקי ידידות מול אנגליה וצרפת. הנורבגים מנגד, מגיעים אחרי 2:0 על איי פארו, זאת אחרי שהפסידו לספרד, ההפסד היחיד שלהם, במהלך ששת המשחקים האחרונים, ביתר החמישה הם ניצחו. אני לא אופתע אם הנורבגים לא יפסידו כאן, מה שלא ממש יעזור להם, אבל בליין של 1.50 עליהם בפלוס, אני אקח אותם גם עם תוצאת תיקו במשחק הזה בליין של פי 2.90.

בוסניה - סלובקיה / מעל 2.5 שערים (יחס 1.85)

הבוסנים בקמפיין חלש מאוד, במקום החמישי בבית עם שישה הפסדים ושלושה ניצחונות, יארחו היום את סלובקיה, שהבטיחה עליה ליורו ביחד עם פורטוגל, כשהיא במקום השני בבית. הבוסנים עם הגנה מחוררת, ספגו בחודשיים האחרונים, תשעה שערים, חמישה מפורטוגל והשבוע, רביעיה משפילה מול נבחרת לוקסמבורג. סלובקיה שתתארח אצלה היום, מגיעה למשחק אחרי שכבשה רביעיה לרשת של איסלנד וניצחה בחוץ את לוקסמבורג, כשהיא הפסידה פעמיים בקמפיין הזה, פעמיים לפורטוגל. בסיבוב הראשון, 2:0 לסלובקים בבית. בוסניה חלשה להחריד בקמפיין הזה ולא נופתע אם היא תפסיד את המשחק הזה. אבל אנחנו ניקח כאן הימור אחר שנוגע לשערים. המשחקים האחרונים של בוסניה, עם לא מעט שערים. הסלובקים בעצמם, יודעים לכבוש שערים. הגיוני בסך הכול, שנראה כאן שערים משני הצדדים, כשהימור על אובר 2.5 שערים, בליין של 1.85, נראה כמו הימור לא רע. 

  • Like 3
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

חדר ראשי - צ'אט LiveGames

אין לך את ההרשאות המתאימות לכתוב בצ'אט המהיר
    ×
    ×
    • צור חדש...

    מידע חשוב

    חוקת הפורום הצהרת פרטיות