קפוץ אל תוכן
שלח טופס

1211729507-20x19 מונאקו vs מכבי ת"א (5+) של העוקץ WIN


העוקץ האולטימטיבי

הודעות מומלצות

העוקץ האולטימטיבי 500+
23.2k
יחס ההמלצה כולל : 1.75
רמת הביטחון :

מונאקו vs מכבי ת"א (5+)

הקבוצות יפגשו במסגרת המחזור החמישי של היורוליג. 

מונאקו: מייק גיימס, אלי אוקובו, קמבה ווקר, ג'ון בראון, אלפה דיאלו, דונטאס מונטיונאס, ג'ון בראון, ג'רום בלוסומגיים, פטר קורנלי, דונטה הול, יאקובה אואטרה, מוחמדו ג'ייטה, מתיו שטראזל.

מובילי מונאקו:

1. מייק ג'יימס 1.85, 13.0 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה. 

2. אלי אוקובו 1.90, 12.7 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה. 

3. דונטאס מונטיונאס 2.13, 10.6 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה. 

מכבי ת''א: ג'יימס ווב, בונזי קולסון, ג'וש ניבו, לורנזו בראון, חסיאל ריביירו, תמיר בלאט, רומן סורקין, ג'ון דיברתולומאו, ג'ייק כהן, רפי מנקו, אנטוניוס קליבלנד.

מובילי מכבי ת''א:

1. רומן סורקין 2.08, 10.6 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה.

2. בונזי קולסון 1.98, 10.8 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה.

3. לורנזו בראון 1.96, 11.2 נק' למשחק בקבוצה בעונה שעברה.

ציטוטי מאמנים:

סשה אוברדוביץ': 

"התוכן של האימונים שלנו היה טוב, אבל לא הצלחנו ליישם את זה על המגרש מול ולנסיה ווירטוס. אנחנו צריכים לגלות מחדש את האוטומטיות שהיו לנו בשנה שעברה. אנחנו מתחילים עונה חדשה עם החזרה של ג'ורדן לויד. זו בעיה טובה שיש, כי הוא שחקן מפתח שצריך לחזור לכושר ולחזור לשגרה הרגילה שלו. אני עדיין לא יודע אם הוא ישחק נגד מכבי, אנחנו חושבים על זה. התרופה היחידה היא זמן. למשחק הזה יש טעם מיוחד כי שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה טוב מאוד. השחקנים יודעים איך להגן. הכל יהיה תלוי איך ננהל את הפסקי הזמן שלנו, אנחנו לא יכולים לתת להם זריקות קלות ואנחנו צריכים לחרב את האחוריים, במיוחד לורנצו בראון ודיברתולומאו. זה הולך להיות קרב פיזי. חשוב לנהל טוב את זמן המשחק של השחקנים. זו עונה ארוכה וחשוב למצוא זמן משחק לכולם.

עודד קטש: ״כמו שאנחנו זוכרים מהשנה שעברה, זה מגרש שלא קל לשחק בו. גם השנה מונאקו קבוצה מאוד מוכשרת, עם המשכיות, קל זה לא הולך להיות. נרצה לשמח את האוהדים שלנו, כל יום אנחנו חושבים עליהם. הם, האזרחים בישראל והחיילים - כולם איתנו בכל רגע ובכל דקה. לא יהיה משחק פשוט אבל אנחנו מגיעים מוכנים כמה שאפשר ומקווים לעשות תוצאה טובה".

סיכום: מכבי מנצחת בשבוע שעבר ביוון לאחר משחק הפכפך אבל... היכולת עדיין לא הייתה בשיאה עבורי מבחינת הצהובים ומשהו היה חסר כמו כמה ימים לפני כן נגד ולנסיה בספרד ואפשר להגיד שזה יותר הפסד של פנא שהחטיאה במשך כל הערב מבטים פנויים ולמרות זאת עשתה קאמבק והובילה ב3 נק' שניות בודדות לסיום ושמטה יתרון על ריבאונד בדרך להפסד בהארכה. קשה לי לראות את מונאקו מחטיאה כל כך הרבה מבטים פנויים ולדעתי היא תעניש את הצהובים שמתקשים התקפית ובשמירה על הכדור לאורך זמן ולכן אקח אותם בתקווה שזה יתממש. 

סמנו מונאקו (5-)

בהצלחה למשכפלים ולכולם!B|image.png.dd9bf3dc342bb37d0defed43952aaf14.pngimage.png.62ab32280a818c969b7a52b55bf6172b.pngimage.png.ea0cc6bb2ae95f2acc3b9409d121093a.png

  • Like 3
קישור להערה

הצטרף לשיחה

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

אורח
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.

המגבלות הבאות מוצגות לפניך
  • Word limits enabled
    • כמות מילים נדרשת: 30
    • Current:
  • Total links allowed: 0
הגב לנושא זה...

×   הדבקת תוכן עם פורמט מוכן.   הסר פורמט

  רק 75 סמיילים מותרים במקסימום.

×   Your link has been automatically embedded.   הצג כקישור במקום

×   התוכן הקודם שלך נשמר.   נקה עורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • צור חדש...

מידע חשוב

חוקת הפורום הצהרת פרטיות